کد خبر 126609
۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون در تهران

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب: اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌ها در منطقه ۱۶ همانند دیگر مناطق، با قوت در حال اجراست و با کامیون‌های متخلفی برخورد قانونی می شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حمید طریقت در خصوص این خبر اظهار کرد: اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌ها در منطقه ۱۶ همانند دیگر مناطق، با قوت در حال اجراست و با کامیون‌های متخلفی که قصد ورود به محدوده‌های این منطقه را داشته و یا اقدام به تردد در سطح شهر می‌نمایند برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.


وی گفت: برخی رانندگان کامیون‌ها قصد ورود به رینگ‌های ورودی سطح شهر تهران رادارند که از ورود آنها به داخل شهر ممانعت به عمل آمده و ضمن توقیف ساعتی در محل از همان مسیری که آمده بودند بازگردانده می‌شود.


معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب در خصوص کامیون‌هایی هم که در سطح شهر قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند گفت: این کامیون‌ها نیز در همان محل تخلف متوقف شده و چند ساعتی را می‌بایست در محل توقف نمایند و حتماً مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

 

توقیف ساعتی کامیون



وی از جمله تخلفاتی که پلیس راهور فاتب در خصوص بحث کامیون‌ها با آن برخورد می‌نماید حمل بار نامتعارف سرعت و سبقت، نداشتن معاینه فنی نداشتن گواهینامه، توقف در مناطق مسکونی را از جمله مواردی دانست که با رؤیت آنها پلیس کامیون را متوقف و با آن به صورت قانونی برخورد می‌نماید.

سرهنگ طریقت از رانندگان کامیون‌ها خواست به ساعات تردد که برای کامیون‌ها در نظر گرفته شده توجه نموده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر خودداری نمایند.

وی افزود: تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین از ساعت: ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ به غیر از مجوز دارها در سطح شهر ممنوع می‌باشد و همچنین میکسرها به علت حمل مواد خراب شدنی و سفت شونده از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر بلامانع است.

منبع: مهر

کد خبر 126609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha