کد خبر 127459
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
فیات 500 برقی 3+1 معرفی شد

فیات از نسخه سه‌در و کاملا جدید خودروی الکتریکی 500e رونمایی کرد که دارای درِ کوچکی در سمت سرنشین است. این مدل به‌عنوان سری ویژه La Prima با مجموعه‌ای از آپشن‌های سفارشی به فروش می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو، فیات برای اولین ‌بار در ماه مارس سال جاری از مدل کاملا جدید 500 الکتریکی (یا 500e) رونمایی کرد. چند روز قبل از اینکه دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعطیلی گسترده رو‌به‌رو شود، خودروساز ایتالیایی پیش‌نمایش آینده خودروی معروف خود را به نمایش گذاشت که اولین عضو اصلاح‌شده از خانواده 500 به شمار می‌رود. با گذشت بیش از هفت ماه، فیات از نسخه جدید این مجموعه با نام 500 الکتریکی ۳ + ۱ رونمایی کرد. فیات 500 الکتریکی ۳+۱، دارای دو در اصلی برای طرفین و یک در کوچک سمت راست است تا ورود و خروج سرنشنیان ردیف عقب را بهبود بخشد.

مسئولان فیات می‌گویند این نسخه جدید و کاربردی خودروی الکتریکی شهری برای افرادی طراحی شده است که خانواده دارند و باید به‌صورت روزانه، کارهای مختلفی انجام دهند. این محصول جدید با عنوان «کاملا جدید، کاملا برقی و با در اضافه» توصیف شده است؛ اما هنوز نام مشهور «فیات 500» را با خود یدک می‌کشد. این اساساً همان خودرویی است که در مارس امسال به نمایش گذاشته شد؛ اما ‌اکنون در كوچكی در سمت سرنشین اضافه شده است و همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، در سمت راننده وجود ندارد.

 

فیات 500 برقی 3+1

 

خبر خوب اینکه قدرت مانور فیات 500 به خطر نیفتاده؛ زیرا نسخه سه‌در این خودرو دارای ابعادی دقیقاً مشابه 500e استاندارد است. جالب اینجا است که هیچ تفاوتی بین اندازه و شکل در سرنشین در 500e ۳ + ۱ و 500e معمولی وجود ندارد. در این مدل گل‌گیر محکم در مدل استاندارد به درِ کوچکی تبدیل می‌شود که دارای لولایی در عقب است.

 

فیات 500 برقی 3+1



فیات خاطرنشان می‌کند که درِ جدید با وجود اینکه ۳۰ کیلوگرم به وزن کلی خودرو اضافه می‌کند، بر هندلینگ و مصرف انرژی آن تأثیر نمی‌گذارد. ناگفته نماند که به‌عنوان یک اقدام ایمنی، درِ کوچک عقب فقط هنگام باز شدن درِ سمت سرنشین قابل باز شدن است.

فروش فیات 500 الکتریکی جدید ۳ + ۱ در قالب سری ویژه La Prima آغاز می‌شود که دارای تجهیزات استاندارد زیادی از جمله كروز كنترل تطبیقی​​، چراغ‌های جلوی تمام LED، سیستم تشخیص علائم راهنمایی، حسگرهای ۳۶۰ درجه پارکینگ، دوربین پارک و تعداد بیشتری امکانات رفاهی است. فیات همچنین سه تیپ مختلف برای مدل معمولی 500 شامل اکشن، Passion و آیکون عرضه می‌کند که ترکیبی متفاوت از پکیج باتری، موتور الکتریکی، آپشن‌ها و امکانات سفارشی برای مشتریان ارائه می‌دهد.
 

منبع: زومیت

کد خبر 127459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha