قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا برگزار شد

مراسم قرعه کشی 31 هزار خودروی طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، مراسم قرعه کشی ۳۱ هزار خودروی طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا برای تعیین منتخبان خودروهای ساینا دنده ای، تیبا 2، تیبا صندوقدار، سایپا 151، شاهین، كوییك دنده ای، كوییك.آر و دو مدل نیسان تك سوز و دو گانه سوز برگزار شد.

براساس این گزارش ۴۵۱ هزار و ۳۵۸ نفر در این طرح ثبت نام کردند که شامل هفت هزار و ۱۴۰ نفر ساینا دنده ای، ۸۰ هزار و ۹۶۱ نفر تیبا 2، ۴۸ هزار و ۹۶۸ نفر تیبا صندوقدار، ۱۰ هزار و ۷۲۳ نفر سایپا 151، ۱۰۳ هزار و ۱۴۴ نفر شاهین، ۳۸ هزار و ۲۵۰ نفر كوییك دنده ای، ۱۹ هزار و ۷۰۶ نفر كوییك.آر، ۱۱ هزار و ۸۱۱ نفر نیسان تك سوز، ۲۲ هزار و ۶۸۳ نفر کوییک آر تریم قرمز، و سه هزار و ۱۷۰ نفر نیسان دو گانه سوز می شود.

از تعداد ۳۱ هزار دستگاه خودرویی که عرضه می شود، پنج هزار دستگاه ساینا، چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا۲، چهار هزار و ۵۰۰ تیبا صندوقدار، سه هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، دو هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، هزار دستگاه کوییک آر، هزار دستگاه کوییک آر تریم قرمز، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز و ۷۰۰ دستگاه نیسان دوگانه خواهد بود که میان منتخبان توزیع می شود.

 

سایپا



از میان خودروهای این طرح پیش فروش، سایپا شاهین با ۱۰۳ هزار و ۱۴۴ دستگاه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است در حالی که فقط هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی شاهین قرعه کشی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، افرادی که در آیین قرعه کشی در لیست منتخبان قرار گیرند، به آنها پیامک زده خواهد شد و لیست نهایی نیز با توجه به کد پیگیری ارسالی در سایت گروه خودروسازی سایپا قابل رصد است.

۴۵۱ هزار و ۱۴۴ نفر در طرح پیش فروش خودرو ثبت نام کردند و نتیجه راستی آزمایی از اطلاعات ارایه شده نشان داد که بیشتر مشتریان اطلاعات درست در سایت ثبت نام وارد کردند.

خاطرنشان می شود فقط یک درصد از اطلاعات ثبت نام کنندگان با شروط لحاظ شده از سوی وزارت صمت مغایرت داشت.

یادآور می شود، به دلیل تعطیل بودن فرداسه شنبه 13 آبان ماه، نتایج قرعه کشی سایپا در روز چهارشنبه 14 آبان اعلام خواهد شد.

کد خبر 127693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha