نگرانی شاکیان عظیم خودرو از روند صدور حکم دادگاه

با نزدیک شدن به زمان صدور حکم پروند شرکت عظیم خودرو، دل نگرانی شاکیان این پرونده نیز هر روز بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بازار مالی کشور ما در این سال ها مسیری را طی کرده است که به دلال پروری منتهی شده است و افرادی که با هدف کسب سود از مسیر تولید وارد بازار شده بودند را با ضرر و زیان های زیادی مواجه کرده است.

این دست از زیان دیدگان که تعداد زیادی نیز دارند هر چند همانند سایرین با هدف کسب سود اقدام به سرمایه گذاری کرده بودند اما این سرمایه گذاری را در مسیر تولید خودرو انجام داده بودند که در نهایت می بایست به اشتغال بیشتر منجر می شد.

تعداد زیادی از مشتریان عظیم خودرو از جمله این سرمایه گذاران هستند که با پیش خرید خودروی هنتنگ وارد بازار خودرو شده بودند و امروز با از دست دادن سرمایه خود نگرانی های بیشتری نیز دارند.

 

عظیم خودرو



عمده نگرانی این روزهای مشتریان عظیم خودرو به روند صدور حکم دادگاه بازمی گردد اما این نگرانی از کجا نشات گرفته است.

در گفت و گوی خبرنگار پرشین خودرو با یکی از شاکیان پرونده عظیم خودرو متوجه شدیم که با پایان جلسات رسیدگی به پرونده عظیم خودرو، در روزهای آینده حکم این دادگاه صادر می شود.

شاکیان عظیم خودرو نگران این موضوع هستند که با توجه به روند برگزاری دادگاه، متهمان این پرونده مشمول کلاهبرداری شبکه ای نشوند چرا که در پرونده های کلاهبرداری شبکه ای، حضور حداقل سه متهم لازم است در حالی که در پرونده عظیم خودرو تنها دو متهم حضور دارند.

شاکیان این پرونده مدعی هستند که افراد دیگری نیز به جز متهمان فعلی در این پرونده می بایست احضار و متهم می شدند که این مهم مغفول مانده است.

آنچه که نگرانی بیشتر این شاکیان را در پی داشته است، تماس های یکی از متهمان این پرونده با شاکیان و ادعاهایی مبنی بر محکوم شدن به حبس کوتاه مدت و مشمول عفو شدن بعد از تحمل نیمی از این زمان است.

این متهم پرونده در ادعایی دیگر می گوید که از بودن در زندان اوین راضی است و در آنجا می تواند از مشاوره سایر متهمان پرونده های خودرویی بهره مند شود و به نوعی در حال یادگیری روش های نوین کسب و کار است.

به هر حال با توجه به ختم رسیدگی به پرونده عظیم خودرو، شاکیان این پرونده نگران صدور حکم هستند که جا دارد دادگاه محترم این نگرانی های به جای شاکیان را در صدور حکم لحاظ نماید.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 127864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha