همراهی مجلس با حذف قوانین دست و پاگیر در صنعت خودرو

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی کامل دارد تا با تصویب طرح های مناسب به صنعت خودرو و فعالیت های توسعه ای كه وجود دارد، كمك كند.

به گزارش پرشین خودرو، لطف الله سیاهکلی در بازدید از مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینكه زمانی در صنعت خودرو تنها مونتاژ‌كننده بودیم و اكنون به تولیدكننده تبدیل شده ایم، خاطرنشان كرد: طی سال های اخیر اقدام های ارزشمندی توسط گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروهای جدید و به روز صورت گرفته است.

وی با بیان اینكه طراحی و تولید خودرو در مجموعه سایپا توسط كارشناسان و مهندسان داخلی انجام می شود، گفت: باعث افتخار است كه سایپا به تولیدكننده خودرو تبدیل شده است و می تواند برای صادرات محصولات خود برنامه ریزی كند.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: تولید خودروهای جدید سایپا "آریا" و" شاهین" نشان دهنده این موضوع است که در صنعت خودرو به موفقیت های بسیار خوبی رسیده ایم كه این امر بسیار ارزشمند است و امیدوارم چنین فرآیندی در آینده ادامه پیدا كند.

 

خط تولید خودرو



سیاهکلی با اشاره به حمایتی که مجلس از صنایع خودروسازی در جهت جهش تولید می تواند داشته باشد، اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا با وضع قوانین و مقررات، کمک خوبی به صنعت خودرو داشته باشد و با تسهیل گری و ارتباط خوب با وزارت صمت از این صنعت مادر حمایت و مشکلات آن را برطرف کند.

وی تاکید کرد: ضروری است به صنعت خودرو کمک شود تا خودروسازان بتوانند در افزایش كیفیت، تنوع محصول و افزایش رضایت مردم برنامه ریزی كنند.

نماینده مردم قزوین و آبیک البرز در مجلس با اشاره به همراهی کمیسیون صنایع مجلس حذف قوانین دست و پاگیر در برابر صنعت خودروسازی، گفت: ما از تمام پیشنهادهای سازنده برای ارتقای صنعت خودرو استقبال می‌كنیم.

کد خبر 130257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha