وظیفه دولت و وزارت صمت حمایت از بخش خصوصی کارآمد است

وظیفه دولت و وزارت صمت حمایت از بخش های خصوصی کارآمد است و در نظر داریم که با حمایت های متعدد از جمله حمایت های مالی به توانمندتر شدن گروه بهمن کمک کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا رزم حسینی، با اعلام این خبر گفت: با وجود شرایط سخت و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و نیز بحران کرونا در کشور، گروه بهمن در تولید خودروهایی نظیر مینی بوس پگاسوس و تولید محصولات دیگر بسیار موفق عمل کرده و این موضوع قابل تقدیر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که در حاشیه بازدید از گروه بهمن دیزل و رونمایی از کامیونت شیلر هشت تن و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس سخن می گفت، با تاکید بر اینکه گروه بهمن مسیر پیشرفت خود را به درستی طی می کند، اظهار داست: امروز با بازدید و رونمایی از این خودروهای کار و تجاری در بهمن دیزل، توانمندی های این گروه خودروسازی در عرصه تولیدات داخلی کاملا مشخص شد.

براساس این گزارش، مراسم رونمایی و افتتاح خط تولید محصلات بهمن دیزل با حضور وزیر صنعت و معاونان، استاندار قزوین، نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس، مسئولان استانی و مدیران گروه بهمن برگزار شد و توانمندی های بهمن دیزل در حوزه کاربری سازی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و تولید محصولات تجاری برای مسئولان به نمایش درآمد.

کارخانه بهمن دیزل در شهر صنعتی البرز قزوین با مساحت 33 هکتار فضای تولیدی یکی از بزرگترین واحدهای تولید استان قزوین است و ضمن ایجاد مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم یک هزار نفر گام های موثری در داخلی سازی محصولات تجاری برداشته است.

کد خبر 130392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha