معرفی فیدلیتی با امکان تست درایو عمومی + جزئیات و قیمت

بهمن موتور از روز گذشته فیدلیتی را در نمایشگاه مرکزی این شرکت با امکان تست درایو عمومی به نمایش درآورده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهمن موتور که از چندی پیش دیگنیتی را معرفی و به بازار عرضه کرده است، این بار فیدلیتی را به نمایش عمومی درآورد.

اواسط هفته جاری و طی نشست خبری مجازی بهمن موتور، قیمت این خودروی 5 و 7 نفره رقمی در حدود 700 میلیون تومان اعلام شد که با توجه به سگمنت خودرو و قابلیت و امکانات، یکی از رقابتی ترین محصولات بازار ایران در این رده خواهد بود.

بهمن موتور همزمان با نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه مرکزی این شرکت در کیلومتر 13 اتوبان لشگری، امکان تست درایو این خودرو را برای خریداران فراهم کرده است.

نکته قابل توجه این است که شرایط بازدید و تست درایو فیدلیتی تنها با ثبت نام فراهم است.

 

گزارش تصویری کامل از زوایای مختلف و کابین فیدلیتی را اینجا ببینید



علاقمندان می توانند برای بازدید و تست درایو فیدلیتی از طریق اینستاگرام بهمن موتور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بهمن موتور همچنین از روزهای آینده اپلیکیشنی را به همین منظور روی وبسایت این شرکت به آدرس https://bahman.ir/  معرفی خواهد کرد.

فیدلیتی یک کراس اوور بزرگ و نسبتا لوکس است که 7 نفر ظرفیت دارد. این خودرو قرار است در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار بیاید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند.

رینگ های این خودرو از نوع ۲۰ اینچی است و در دو طرح عرضه خواهد شد.

فیدلیتی گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌شود.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر فیدلیتی، 155 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور 230 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جعبه دنده فیدلیتی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

فیدلیتی همچنین به امکاناتی نظیر سنسور باران و نور، سنسور بازشدن درب صندق با پا، سیستم رادار تشخیص نقاط کور و سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط مجهز است.

مشخصات فنی بیشتر و امکانات فیدلیتی را در تصاویر ذیل ببینید:

 

فیدلیت

 

فیدلیتی

 

کد خبر 132321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha