توسعه امداد خودرو آمیکو در 3 فاز انجام شد

ایجاد امداد سیار و امداد خودرو آمیکو در سطح کشور به منظور پوشش نیاز مشتریان در سه فاز انجام شده است.

به گزارش پرشین خودرو، عباس حاج‌ محمد‌علی رئیس شبکه نمایندگی‌ها و آموزش گروه صنعتی آمیکو، با بیان این مطلب اظهار داشت: در فاز اول پنج خودروی امدادی با توجه به موقعیت جغرافیایی مشغول به امداد رسانی در سطح کشور شدند و در حال حاضر در فاز دوم این طرح هستیم که در این فاز پنج خودروی دیگر به ناوگان امداد خودرو آمیکو اضافه می ‌شود.

 

خودرو امداد آمیکو


وی افزود: فاز سوم این طرح شامل اضافه شدن پنج خودروی دیگر و در نهایت 15 خودرو امداد خواهد بود. این خودروها در حال حاضر تجهیز و نمایندگی آنها نیز انتخاب شده است که پیش از پایان تابستان اجرای فاز سوم نیز به پایان خواهد رسید.

حاج‌ محمد‌علی، تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش آمیکو در سراسر کشور را ۳۰ نمایندگی در ۳۰ شهر و همچنین نمایندگی مرکزی در تهران اعلام و تصریح کرد: پراکندگی نمایندگان خدمات پس از فروش به گونه ای چیده شده است که مشتریان در سراسر ایران پوشش داده می شوند و به راحتی می توانند به نمایندگان ما مراجعه کنند.

رئیس شبکه نمایندگی‌ها و آموزش گروه صنعتی آمیکو متذکر شد: انتخاب محل ایجاد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) با وسواس خاصی صورت می‌ گیرد.

وی در پایان با توجه به اهمیت آموزش در آمیکو خاطرنشان کرد: افرادی که در دوره‌های آموزشی محصول 2631 جدید نیز شرکت کردند از نمایندگان خدمات پس از فروش بودند و در ادامه نیز دوره های دیگری در خصوص محصول 2631 جدید و پیکاپ خواهیم داشت.

 

آموزش در آمیکو

 

کد خبر 133394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha