برنامه ریزی برای ارتقای 15 درصدی خدمات پس از فروش آمیکو

مدیر خدمات پس از فروش آمیکو گفت: در سال جاری برای ارتقای 15 درصدی خدمات پس از فروش در گروه صنعتی آمیکو برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رضا گل‌ محمدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: رتبه خدمات پس از فروش شرکت آمیکو در دو سال گذشته رشد خوبی داشته است چراکه برنامه‌ ریزی ما در جهت اجرای الزاماتی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) مشخص کرده است. آموزش، تجهیز نمایندگان و امداد سیار از جمله این اقدامات بود.

وی با بیان اینکه در آخرین گزارش شرکت ISQI، آمیکو موفق به کسب رتبه سوم در خدمات پس از فروش شده است، متذکر شد: در سال جدید نیز برای ارتقای ۱۵ درصدی برنامه ‌ریزی شده است. اگرچه دستیابی به آن کار دشواری است. چراکه همه شرکت‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت جدی هستند.

مدیر خدمات پس از فروش آمیکو مهمترین برنامه این شرکت برای تحقق برنامه ریزی مورد اشاره را بهبود توزیع به واسطه ایجاد انبار مرکزی دانست که نقش مهمی در ارتقای خدمات پس از فروش خواهد داشت. بهینه‌سازی سیستم‌های نرم ‌افزاری شرکت نیز، برنامه دیگری است که در دستور کار قرار دارد. و این موارد اقدامات مهمی است که در صورت اجرا شدن، تحقق آن ۱۵ درصد قابل دستیابی خواهد بود.

 

آموزش در آمیکو


گل محمدی در پاسخ به این سئوال که این ارتقای بهبود خدمات پس از فروش، محصولات جدید را نیز در بر می‌گیرد و برای بهبود خدمات در حوزه این محصولات چه برنامه‌ هایی دارید؟ گفت: مهمترین برنامه‌ ریزی‌ها در زمینه محصولات جدید به خودروی آسنا و 2631 مربوط می ‌شود چراکه با عرضه پیکاپ ترکیب مشتریان آمیکو به سنگین و سبک تغییر پیدا کرد.

وی با توجه به اینکه آمیکو در زمینه پذیرش و پاسخ‌ دهی تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده و این تغییرات افزایش رضایت مشتریان را به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: موضوع دیگر در مورد محصولات جدید مربوط به قطعات آنها است. در مورد محصولات قبلی نمایندگان مشکلی در ارائه خدمات نداشتند و آموزش های مرتبط را دیده بودند و قطعات مورد نیاز را تأمین کرده بودند. برای محصولات جدید برنامه ‌ریزی و اقدمات مناسبی برای آموزش نمایندگی‌ها انجام شد، که حتی در بعضی از نمایندگی‌ها حضور کارشناسانی را برای کمک به بخش خدمات در نظر گرفتیم.

کد خبر 133430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha