وزیر کشور: برنامه‌ ای برای گرانی بنزین نداریم

وزیر کشور گفت: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌ های بنزین به زودی رفع می شود.

به گزارش پرشین خودرو، احمد وحیدی، با اعلام این خبر اظهار کرد: اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد، گفت: مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.


عرضه بنزین با نرخ آزاد

علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت، با اشاره به اینکه از ساعتی قبل مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاد و استفاده از کارت سوخت دچار وقفه شد، گفت: هم اکنون سوختگیری در جایگاه‌های پمپ بنزین با نرخ آزاد در سراسر کشور بدون مشکل ادامه دارد.

وی افزود: سامانه کارت سوخت توسط همکاران شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از مدار خارج شده و مردم می‌توانند بنزین را به نرخ آزاد بزنند.

فروزنده به مردم اطمینان داد: با توجه به اینکه سامانه کارت سوخت آفلاین است سهمیه‌های آن‌ها ذخیره شده و مشکلی برای سهمیه‌های ذخیره شده در کارت‌ها بوجود نمی‌آید.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت خاطرنشان کرد: کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در حال بررسی و رفع مشکل ایجاد شده هستند و به محض رفع مشکل، به هموطنان اطلاع رسانی لازم را خواهیم کرد.

کد خبر 134942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha