پیکاپ KMC T8 با 4 ستاره کیفی وارد گزارش ارزشیابی شد

پیکاپ KMC T8 که در کرمان موتور تولید می شود در جدیدترین گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل با چهار ستاره در صدر جدول باکیفیت ترین پیکاپ های بازار ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل که به صورت ماهیانه از سوی شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران منتشر می شود، در مهرماه سال جاری چهار ستاره کیفی به پیکاپ کرمان موتور داد.

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل که هر ماه انجام می شود خودروها را در سگمنت های مختلف و از نظر کیفی بررسی می کند که جدول پیکاپ ها یکی از کم محصول ترین جداول منتشر شده تا پیش از این بود.

در سال جاری و با توجه به ورود پیکاپ های جدید به بازار خودرو، انتظار ورود این محصولات به جدول گزارش کیفی پیکاپ های تولید داخل را داشتیم.

این اتفاق از شهریورماه با ورود دو پیکاپ فوتون و یواز پاتریوت روی داد و در جدول مهرماه نیز پیکاپ KMC T8 وارد این لیست شده است.

نکته جالب در گزارش کیفی پیکاپ های تولید داخل در مهرماه، ورود پرقدرت پیکاپ KMCT8 با چهار ستاره کیفی و بالاتر از محصول جان سخت یواز است که جلب توجه می کند.

 

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای وانت


پیکاپ KMCT8 در این جدول بالاتر از یواز و هم ردیف پیکاپ فوتون به عنوان یکی از قدیمی ترین پیکاپ های بازار ایران قرار گرفته است که با توجه به تازه وارد بودن این محصول به بازار ایران و استقبال خریداران از این محصول، پنج ستاره شدن T8 در گزارش های آینده دور از ذهن نخواهد بود.

یادآور می‌شود، فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها به منظور آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو به وسیله هدایت آدیت به کشف عیوب عملکردی و تاثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است. در ارزشیابی کیفی، خودرو از نظر عیوب ظاهری و عملکردی مورد بازرسی قرار می‌گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی، مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین یک تا پنج ستاره کیفی را به آنها اختصاص می‌دهد. هدف اصلی از این گزارش، ارتقای کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

کد خبر 135332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha