دلیل تاخیر در تحویل 3 محصول سایپا چیست؟

دو قطعه مهم و راهبردی شامل مالتی‌مدیای خودرو شاهین و همچنین قطعه ACU مربوط به محصولات ساینا.اس و کوییک.اس با تاخیر تولید توسط شرکت های قطعه ساز مواجه بوده و موجب شده است که تحویل این محصولات به مشتریان با کمی تاخیر انجام شود.

به گزارش پرشین خودرو، حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا، با اعلام این خبر افزود: مطابق با تدابیر مدیرعامل گروه و نیز برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چالش تاخیر در تحویل محصولات سایپا برطرف شده و خودروها در موعد مقرر تحویل مشتریان می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تولید و تحویل محصولات خود به مشتریان با تاخیر زیاد مواجه نیستیم و خودروها براساس برنامه‌ریزی و به‌موقع تولید شده و در زمان مقرر تحویل می‌شود.

به گفته وی، گروه سایپا هماهنگی‌های لازم با زنجیره تامین و قطعه‌سازان را برای رفع مشکل تولید و تامین قطعات مذکور انجام داده و به زودی تولید هر دو قطعه طبق روال برنامه‌ریزی‌شده صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: رویکرد سایپای نوین، جلب رضایت مشتریان از طریق ارتقاء کیفی مستمر و نیز تسریع در تولید محصولات و عرضه است.

کاظمی گفت: با وجود همه مشکلات توانستیم مشکل مهم تعهدات معوق را به‌طور کامل حل و فصل کنیم و امروز در زمینه تحویل هیچ‌یک از محصولات با تاخیر طولانی مدت مواجه نیستیم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، نیازهای مشتریان و تقاضای موجود در بازار را پاسخ دهیم.

کد خبر 135428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha