فروش کامیونت فورس از 15 آذر آغاز می شود +قیمت

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: فروش کامیونت فورس به بازار از 15 آذرماه جاری آغاز خواهد شد و به تدریج کل کاربری های این محصول نیز بر اساس استانداردهای روز به بازار عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حسین خضری، با اعلام این خبر در مراسم ورود به بازار کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل، قیمت نهایی برای عرضه کامیونت فورس به بازار را 949 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل بهمن دیزل عرضه کامیونت فورس را یک گام مهم برای بهبود و توسعه ناوگان حمل و نقل کشور اعلام کرد و از آمادگی بهمن دیزل به منظور عرضه 80 دستگاه از این کامیونت در سال 1400 خبر داد.

خضری، با اشاره به برنامه تولید 460 دستگاه کامیونت فورس تا پایان امسال افزود: با تولید 80 محصول از این کامیونت تا پایان امسال، 380 دستگاه از کامیونت فورس نیز در ادامه تولید و به بازار عرضه می شود.

مدیرعامل بهمن دیزل همچنین تمام سرویس های این محصول تا 50 هزار کیلومتر را رایگان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این محصول بتواند تقاضای بازار را به خوبی پاسخ داده و کمک خوبی به ناوگان حمل و نقل کشور کند.

خضری در ادامه این مراسم به مقایسه تولید در بهمن دیزل در سال گذشته و امسال پرداخت و تاکید کرد: در سال گذشته یک هزار و 159 محصول در بهمن دیزل تولید کردیم و امسال نیز تا کنون یک هزار و 464 محصول تولید کردیم و با هدف گذاری صورت گرفته تا دو هزار و 505 دستگاه محصول تا پایان امسال تولید خواهیم کرد که رشد بیش از دو برابری را در سال 1400 خواهیم داشت.

وی در خصوص تولید مینی بوس پگاسوس و افزایش ظرفیت این محصول به بالای 23 نفر، اضافه کرد: تاکنون 160 دستگاه از این مینی بوس تولید و تا پایان سال 300 دستگاه از مینی بوس پگاسوس را تولید می کنیم.

خضری در پایان یکی از مزیت های گروه بهمن را تولید شاسی محصولات اعلام و خاطرنشان کرد: شاسی کامیونت شیلر و فورس نیز در گروه بهمن ساخته می شود و تمامی خودروهای تجاری بر اساس استاندارد یورو 4 تولید و عرضه می شود.

کد خبر 135562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha