رونمایی فونیکس FX در دوم آذر / فونیکس تیگو ۸ پرو مکس ۴WD به بازار می‌آید / اکسید در جمع برندهای مدیران خودرو

مدیر بازاریابی برند فونیکس با اعلام تمرکز بر روی جدیدترین محصول این شرکت با نام فونیکس FX و رونمایی رسمی این خودرو در ابتدای آذرماه سال جاری گفت: معرفی و عرضه فونیکس تیگو ۸ پرو مکس 4WD و محصولاتی از برند لوکس اکسید در دستور کار این شرکت قرار دارد.

/خبرنگار: فرشید آصفی/ حامد رحمانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: رونمایی و عرضه فونیکس FX در یک بازه زمانی نزدیک در ایران و برخی کشورها انجام خواهد شد.

وی افزود: طراحی و نوع این خودرو با زبان طراحی "هنر در حرکت"، ظاهری آینده نگرانه و جوان پسند دارد.

رحمانی در ادامه با اشاره به استقبال از تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو گفت: خودروسازان چینی با سنجش بازار و آگاهی از غیبت خودروسازان اروپایی برنامه عرضه محصولات متفاوتی در بازار ایران دارند که رونمایی فونیکس اف ایکس از جمله همین برنامه‌هاست.

مدیر بازاریابی فونیکس اظهار داشت: فونیکس تیگو۸ پرو مکس یک ماه بعد از فونیکس اف ایکس و در دی ماه رونمایی خواهد شد.

 

حامد رحمانی مدیر بازاریابی فونیکس



وی در تشریح زمان عرضه و تفاوت تیگو ۸ پرو مکس با تیگو ۸ پرو نیز گفت: این دو خودرو از نظر فنی تفاوت اندکی با هم دارند و تفاوت اصلی در ۴ چرخ محرک بودن فونیکس تیگو ۸ پرو مکس است و این محصول به احتمال زیاد تا پایان سال جاری در دسترس خریداران خواهد بود.

این فعال صنعت خودرو تصریح کرد: قیمت محصولات جدید هنوز قطعی نشده است اما در خصوص فونیکس FX باید انتظار قیمتی میان تیگو۷ پرو و تیگو۸ پرو داشته باشیم.

وی در پایان افزود: در اوایل سال آینده برند جدید اکسید به شرکت مدیران خودرو اضافه خواهد شد که محصولاتی لوکس را ذیل این برند به بازار عرضه خواهد کرد.

کد خبر 139414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha