کد خبر 140672
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
3 دلیل برای انتخاب ایکس22پرو

بیش از یک سال از حضور ایکس22پرو در ایران می‌گذرد؛ کراس اوری که آمار فروش آن نشان می‌دهد به انتخابی محبوب در بیش از 30 کشور جهان تبدیل‌شده و حالا، در بازار ایران نیز جای پای خود را بازکرده‌است.

به گزارش پرشین خودرو، به نظر می‌رسد که تنها مسائل فنی علت استقبال از این محصول ام‌وی‌ام در ایران به ‌حساب نمی‌آیند و ترکیب چند ویژگی کنار هم این کراس اور شهری را تبدیل به گزینه‌ای قابل توجه برای برای خریداران کرده‌است. آن ویژگی‌ها کدام اند؟

تجربه رانندگی شهری: کراس اوری برای شهرهای شلوغ ایران
سیستم پیشرانه ایکس22پرو از قابلیت توربو شارژ بهره می‌برد. قابلیتی که با قرار گرفتن در کنار گیربکس CVT 9 سرعته در سیستم انتقال سرعت، شتاب اولیه لذت بخشی را در اختیار راننده خودرو قرار می‌دهد؛ این قابلیت به‌طور ویژه از آن جهت مزیت مهمی برای ایکس22پرو محسوب می‌شود که در اکثر شهرهای پرجمعیت ایران، ترافیک معضلی آزاردهنده برای رانندگان است و بخش بزرگی از تجربه رانندگی افراد محدود به شرایط پرترافیک می‌شود.

ارزش خرید: مقایسه‌ای قانع‌کننده
تردیدی نیست که ایکس22پرو در سگمنت قیمتی خود پرامکانات‌ترین خودرو بازار ایران به‌حساب می‌آید؛ امکانات بیشمار و مدرنی نظیر سان‌روف برقی دو حالته، مانیتور 9 اینچی لمسی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم پارک برقی و اتوهولد و ... از جمله امکاناتی هستند که ایکس22پرو را نسبت به رقبایش در جایگاه متفاوتی قرار می‌دهند.

اما علاوه بر امکانات جذاب، ایکس22پرو به‌عنوان یک کراس اور مدرن، ویژگی منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد که این محصول را از رقبایش به کلی جدا می‌کند: ایکس22پرو با مصرف ترکیبی 6.3 کم‌مصرف‌ترین خودرو در میان رقبا و یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید. این ویژگی به‌طور ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک ایران وجه تمایزی قابل‌توجه برای کراس اور ام‌وی‌ام به‌حساب می‌آید چراکه علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف سوخت به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می‌کند و این کراس اور را در دسته خودروهای سبز می‌گنجاند.

گستره خدمات و نمایندگی‌های مدیران خودرو نیز طرف دیگر معادله‌ای را شکل می‌دهد که ارزش خرید ایکس22پرو را در بازار ایران بالاتر می‌برد. هر فرد برای انتخاب خودرو موردنظرش ممکن است عوامل متفاوتی همچون قیمت، قابلیت‌های فنی و ... را در نظر بگیرد اما تردیدی نیست که خدمات پس از فروش و اطمینان خاطر از آینده محصولی که خریداری می‌کند اولویتی حیاتی به‌حساب می‌آید و از این منظر خریداران محصولات ام‌وی‌ام از جمله ایکس22پرو خاطری آسوده خواهند داشت.

وجه تمایز اصلی؛ ایکس 22 پرو تنها یک کراس اور نیست
اگرچه تمام موارد مطرح‌ شده جزو مزایای ایکس22پرو به‌حساب می‌آیند اما ویژگی اصلی این کراس اور ام‌وی‌ام را می‌توان جای دیگری پیدا کرد؛ فیس لیفت مدرن ام‌وی‌ام که در کنار ایکس55پرو به پرچمدار شعار جدید برند ام‌وی‌ام، یعنی مد روز و فناوری محور بودن تبدیل شده‌، بیش از هر زمان دیگری از نظر ظاهری مورد توجه است و ترکیب جذاب جلوپنجره کهکشانی آن با چراغ‌ها و خطوط بدنه مدرن، ایکس22پرو را تبدیل به خودرویی کرده که برای نسل جوان ایران انتخابی متفاوت به حساب آید، انتخابی که در هر در هر گوشه‌ای از خیابان‌های شهر نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند.
 

کد خبر 140672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha