ام وی ام X22 پرو دنده‌ای قیمت‌گذاری شد + مشخصات فنی ایکس 22 دنده‌ای

خودرو X22 پرو جدیدترین عضو خانواده X22 بود که نسبت به نسخه قبلی تغییرات نسبتا زیادی را تجربه کرده است. مدیران خودرو پس از موفقیت نسخه‌های اولیه MVM X22 تصمیم گرفت تا نسخه جدید و فیس لیفت شده این خودرو را در ایران عرضه کند. ابتدا نسخه اتوماتیک MVM X22 PRO رونمایی شد و سرانجام چندی بعد نسخه دنده‌ای آن نیز به نمایش عمومی درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ام وی ام X22 پرو نسخه جدید و فیس‌لیفت شده ام وی ام X22 معمولی است که در تمام بخش‌ها نسبت به نسل قبلی دستخوش تغییراتی شده است. ام وی ام X22 یک خودروی هاچ بک کراس چینی و یکی از محصولات کمپانی مطرح چری است.

ایکس ۲۲ پرو

ام وی ام X22 معمولی در دهه ۹۰ شمسی وارد بازار ایران شد و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. همین مورد سبب شد تا مدیران خودرو فیس لیفت این خودرو را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند. همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم ابتدا نسخه اتوماتیک ام وی ام X22 پرو با قیمتی حدود ۸۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه شد و حالا نسخه دنده‌ای X22 پرو نیز با قیمتی معادل ۷۰۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان قرار است به‌زودی به فروش برسد. 

ایکس ۲۲ پرو

ام وی ام X22 پرو اتوماتیک و ام وی ام X22 پرو دنده‌ای از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و کاملا مشابه هم هستند اما ام وی ام X22 پرو با نسخه قبلی خود تفاوت‌های محسوسی دارد. خودرو X22 پرو یک نسخه فیس لیفت بوده و به همین علت شالوده کلی خودرو با نسخه قبلی یکی است و تنها برخی جزئیات تغییر یافته‌اند. از جمله این تغییرات می‌توان به طراحی تغییر چراغ‌های اصلی جلو، جلوپنجره و سپر جدید در نمای جلو و همچنین تغییر شکل آینه‌های جانبی و البته متفاوت شدن دیفیوزر عقب اشاره کرد. 

ایکس ۲۲ پرو

ام وی ام X22 پرو در قسمت کابین نیز نسبت به نسل قبلی خود کاملا دچار دگرگونی و تغییر شده که یک اتفاق مثبت برای این خودرو تلقی می‌شود. اما میان MVM X22 PRO MT و MVM X22 PRO هیچ تفاوتی وجود ندارد. همچنین ابعاد اتاق نیز تفاوتی پیدا نکرده و کابین همچنان جادار و قابل قبول است.

ایکس ۲۲ پرو

درون کابین MVM X22 پرو غربیلک فرمان به‌روز و طراحی آن شبیه به بیشتر محصولات جدید مدیران خودرو شده و همچنین طرح کلی فرمان نیز به صورت D کات درآمده است. بخش میانی داشبورد نیز به کل تغییر کرده و اکنون شاهد یک سیستم مالتی مدیای جدید با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر هستیم. از طرفی طرح رودری‌ها و صندلی‌ها هم دچار تغییر شده و خوشبختانه ظاهر زیبایی پیدا کرده‌اند.

ایکس ۲۲ پرو

در بخش فنی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده‌ای و اتوماتیک اما تفاوت‌های بزرگی وجود دارد. ام وی ام X22 پرو دنده‌ای برخلاف نسخه اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی شده که توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود. 

ایکس ۲۲ پرو

این در حالی است که نسخه اتوماتیک یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوشارژ داشته و می‌تواند حدود ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با شبیه سازی ۹ سرعته به محور جلو منتقل می‌شود.

ایکس ۲۲ پرو

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز هر دو خودرو در یک سطح قرار داشته و از امکانات آن می‌توان به سانروف، سامانه کنترل پایداری، رکاب های جانبی، مانیتور لمسی ۹ اینچی به همراه دوربین عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دی لایت، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه های جانبی همراه با چراغ راهنما و گرمکن، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها، سیستم کروز کنترل، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سنسور نور، غربیلک فرمان به صورت چرمی و دی کات، ۲ ایربگ جلو، فرمان کمکی برقی و تریم چرمی صندلی‌ها اشاره کرد. 

ایکس ۲۲ پرو

کد خبر 142590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha