کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی چه مشخصاتی دارد + تصاویر خودرو هیبریدی کرمان موتور

کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور است که بنابر برخی اخبار تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. در این مقاله می‌توانید با مشخصات فنی خودرو هیبریدی کرمان موتور آشنا شوید و تصاویر KMC JS۶ PHEV را ببینید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با افزایش تنوع خودروهای برقی و استقبال بازار از خودروهای تمام الکتریکی، بسیاری این خودروها را آینده صنعت خودرو می‌دانند اما در کشوری مانند ایران به دلایل مختلف از جمله مشکلات زیرساختی نمی‌توان در میان مدت انتظار استقبال خریداران ایرانی از خودروهای برقی را داشت.

در عوض خودروهای پلاگین هیبرید یک جایگزین مناسب برای خودروهای تمام برقی در ایران است که نه تنها نسبت به خودروهای بنزینی آلایندگی کمتری دارد بلکه هزینه کمتری نیز برای مالکان خودرو خواهد داشت.

با توجه به سابقه حضور خودروهای پلاگین هیبرید در ایران با تویوتا و میتسوبیشی، خودروسازان در سال‌های اخیر روی معرفی محصولات پلاگین هیبرید تمرکز کرده‌اند.

کرمان موتور یکی از این خودروسازان است که به صورت فعالی در این حوزه مشغول به کار است و قرار است کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی را در آینده نزدیک راهی بازار خودرو کند.

تصاویر کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی را در گالری ذیل ببینید:

خودرو هیبریدی کرمان موتور (کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی) که همان خودرو سهول QX است به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و دو پیشرانه برقی با یک پک باتری لیتیوم ۲۱ کیلواتی مجهز است که در صورت فول شارژ بودن باتری و پربودن باک بنزین، توان پیمایش ۱۳۰۰ کیلومتر را خواهد داشت که نقریبا چیزی معادل ۳ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند.

کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی که نیرو را از طریق یک گیربکس DHT به چرخ‌ها منتقل می‌کن،  می‌تواند صفر تا صد را در زمانی حدود ۷ ثانیه بپیماید.

کی ام سی JS۶ پلاگین هیبریدی  با قدرت ۲۰۰ اسب بخار، گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را برای خودرو فراهم می‌کند.

خودرو KMC JS۶ PHEV مانند بسیاری از خودروهای چینی به امکانات و آپشن‌های بسیاری مجهز است که دوربین ۳۶۰ درجه، کلاستر یکپارچه تمام دیجیتال، صندلی برقی، سقف پانوراما، سیستم اطلاعات سرگرمی هوآوی های کار، سیستم خودران سطح دو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، ایربگ (بسته به تیپ خودرو ۴ یا ۶ ایربگ دارد)، استارت و ورود بدون کلید، فرمان کمکی برقی، درب صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه ، دوربین و سنسور پارک عقب، صندلی های برقی جلو، گرم‌ کن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس تلفن همراه، رادار بین خطوط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و حرکت در سراشیبی و… برخی از این امکانات است.

کد خبر 143861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha