خودرو کی ام سی X۵ جایگزین جک S۵ می‌شود / کی ام سی JS۶ در ۲ نسخه بنزینی و هیبرید عرضه می‌شود

معاون فروش شرکت کرمان موتور با اعلام اینکه خودرو X۵ جایگزین جک S۵ خواهد شد از عرضه خودرو کی ام سی JS۶ در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدرضا پورکاظمی، که در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان پاسخ‌گوی سوالات خبرنگار پرشین خودرو بود، در ادامه گفت: کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان با ۷ محصول مختلف حضور یافته که دو خودروی جدید A۵ و X۵ از جمله خودروهای جدید کرمان موتور است که برای اولین بار در نمایشگاه اصفهان به نمایش درمی‌آید.

وی زمان عرضه دو خودرو جدید کرمان موتور را منوط به قیمت‌گذاری شورای رقابت کرد و افزود: به محض تعیین قیمت خودرو X۵ و A۵، عرضه این دو محصول از سوی کرمان موتور آغاز می‌شود.

کی ام سی A5

پورکاظمی با معرفی پیکاپ کی ام سی T۹ به عنوان جدیدترین خودرو کرمان موتور، تصریح کرد: در حال حاضر مراحل آزمایش و هومولوگیشن پیکاپ T۹ در حال انجام است و انتظار داریم تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۱۴۰۳ این خودرو راهی بازار شود.

معاون فروش کرمان موتور شرایط تولید در این شرکت را با وجود مشکلات جاری، امیدوار کننده توصیف کرد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال موفق به تولید ۳۷ هزار دستگاه انواع خودرو شدیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشتیم.

محمدرضا پورکاظمی

وی در پایان با اشاره به هدف‌گذاری تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال، اعلام کرد: خودرو کی ام سی JS۶ به عنوان چهارمین محصول جدید کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ و در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید راهی بازار خودرو خواهد شد.

کد خبر 143874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha