با خودرو ایگل کرمان موتور آشنا شوید (+ عکس و مشخصات فنی خودرو ایگل)

کرمان موتور ماکت یک یک از فیس‌ لیفت جک J۴ را که قرار است با نام خودرو ایگل راهی بازار شود به نمایش درآورد اما ایگل چه مشخصاتی دارد؟ برای آشنایی با مشخصات فنی خودرو ایگل با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اولین بار نمونه فیس‌ لیفت جک J۴ را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو دیدیم، اما اکنون نسخه‌ای جدید از این خودرو به نمایش درآمده است که تفاوت‌هایی با آنچه پیش از این دیدیم، دارد و این تغییرات در راستای بهبود آیرودینامیک و زیبایی ظاهری خودرو اعمال شده است.

کرمان موتور از یکی دو سال قبل و پس از تملک پلتفرم جک J۴، برنامه‌های زیادی برای بومی سازی محصولات بر اساس این پلتفرم در دستور کار داشته که خودروی برقی یکی از محصولات بر پایه پلتفرم اختصاصی کرمان موتور است.

پلتفرم PS۱ که پیش از این متعلق به خودروسازی جک بود اکنون در تملک کرمان موتور قرار دارد و این شرکت قصد دارد تا نسخه فیس‌لیفت جک J۴ را براساس این پلتفرم به بازار عرضه کند.

روز گدشته کرمان موتور ماکت یک به یک یا به اصطلاح عامیانه در اندازه واقعی خودرو ایگل را در حاشیه رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور، در کنار سایر محصولات این شرکت به نمایش درآورد.

تصاویر خودرو ایگل را در گالری ذیل ورق بزنید

نسخه فیس‌لیفت جک J۴ قرار است با نام خودرو کی ام سی ایگل به بازار عرضه شود که هر چند نام روستایی در اطراف ایران است اما شباهت آن با ترجمه عقاب در زبان انگلیسی نیز جالب توجه است و احتمالا راهی برای فرار کرمان موتور از اتهام انتخاب نام خارجی برای خودروی ایرانی است.

خودرو ایگل هرچند فیس‌لیفت جک J۴ است اما تفاوت‌های زیادی با این خودرو دارد. ایگل قرار است با مشخصات فنی مشابه جک J۴ با گیربکس CVT و ۵ دنده دستی عرضه شود.

خودرو ایگل با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر راهی بازار می‌شود هر چند برخی از مدیران کرمان موتور احتمال افزایش توان موتور را دور از انتظار ندانستند اما فعلا این مشخصات فنی مورد تایید رسمی قرار گرفته است.

خودرو ایگل با امکاناتی نظیر سنسور نور، چراغ مشایعت، آیین‌های برقی با راهنما مجهز به گرمکن، کروز کنترل، مالتی مدیا، سنسور دنده عقب، ترمز ABS و EBD به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 143850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha