۵ خودرو سایپا و پارس خودرو پیش فروش می شود (+اسامی خودروها +جدول پیش فروش و اعلام ﺷﺮاﯾﻂ ثبت نام)

گروه خودروسازی سایپا، پنج خودرو تولیدی سایپا و پارس خودرو را برای متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده پیش فروش می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا، خودروهای اطلس G، کوییک GXL با ترمز ESC، کوییک GXR L با ترمز ESC، ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه و شاهین با گیربکس اتوماتیک، را خارج از سامانه یکپارچه خودرو و ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه خواهد کرد.

پیش فروش این خودروها از روز چهارشنبه دوم اسفندماه در وبسایت فروش گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.

در این طرح که ویژه اعیاد شعبانیه است، خودرو اطلس G با پیش پرداخت ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، کوییک GXL با ترمز ESC با ۱۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، کوییک GXR L با ترمز ESC با مبلغ ۱۸۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه با ۱۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و خودرو شاهین اتوماتیک هم با مبلغ ۳۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در دسترس متقاضیان خواهد بود.

جزئیات بیشتر بخشنامه فروش ۵ خودرو سایپا و پارس خودرو را اینجا ببینید.

فروش سایپا

ﺷﺮاﯾﻂ اﺧﺘﺼﺎصی ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ برای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻋﺎدی:

۱- ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮدرو ۱۸ﺳﺎل و ﻣﻠﺰم ﺑﻪ اراﺋﻪ گواﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﺧﻮدرو ﺣﺪاﻗﻞ پایه ﺳﻮم می ﺑﺎﺷﺪ.

۲- امکان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن دارای پلاک ﻓﻌﺎل اﻧﺘﻈﺎمی ﻧﺼﺐ ﺑﺮ روی ﺧﻮدرو(ﻣﯿﺴﺮ) نمی ﺑﺎﺷﺪ.

۳- ﻣﺘﻘﺎضی طی ۴۸ ﻣﺎه گذشته ﻧﺰد ﺷﺮکت ﻫﺎی ﺳﺎﯾپا و اﯾﺮان ﺧﻮدرو و طی ۲۴ ﻣﺎه گذشته از ﺳﺎﯾﺮ ﺧﻮدروﺳﺎزان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﺻﺪور ﻓﺎکتور ﺧﻮدرو ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

متقاضیان برای ثبت نام و انتخاب خودرو می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۲ به وبسایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

کد خبر 144670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha