خودرو سهند با مشخصات جدید به بازار می‌آید (+کاتالوگ سهند)

خودرو سهند با مشخصات جدید و در دو تیپ ۱ و ۲ از سوی پارس خودرو راهی بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو سهند از خودروهای جدیدی است که تولید آن در پارس خودرو انجام می‌شود و در دو تیپ با موتور M۱۵ GSI راهی بازار خودرو خواهد شد.

خودرو سهند با طول ۴۲۱۵ میلی متر، عرض ۱۶۷۷ و ارتفاع ۱۴۸۵ میلی متری، مانند خانواده کوییک، ساینا و تیبا بر روی پلتفرم X۲۰۰ سایپا توسعه یافته است.

پیشرانه خودرو سهند از نوع M۱۵ GSI با توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر است که نیرو را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.

هر دو تیپ جدید خودرو سهند از یک مشخصات فنی و گیربکس بهره‌مند است و تنها در سطوح امکانات ایمنی و رفاهی با هم متفاوت است.

خودرو سهند از خودروهایی است که منطبق بر الزامات استانداردهای ۸۵ گانه تولید شده است.

خودرو سهند در تیپ ۲ که نسخه فول آپشن خودرو سهند است به امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، کنترل صوتی روی فرمان، سیستم پایس فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، تهویه نیمه اتوماتیک، صندلی راننده ۶ جهته، صندلی سرنشین ۴ جهته، روکش چرم صندلی، هشدار نبستن کمربند، تریم داخلی دورنگ، شیشه بالابر برقی، آیینه برقی با گرمکن، سنسور دنده عقب، اتولایت، چراغ هشدار ترمز اضطراری، چراغ مشایعت، سانروف، مانیتور ۷ اینچی و دوربین دنده عقب مجهز شده است.

در خودرو سهند تیپ یک اما امکاناتی مانند مالتی مدیا، سانروف، دوربین دنده عقب، گرم کن آیینه و تریم داخلی دو رنگ دیده نمی‌شود.

پیش تر خودرو سهند قرار بود در سه مدل اتومات، بنزینی و گازسوز و با ۶ تیپ عرضه شود که در جدیدترین به روز رسانی صورت گرفته از سوی شرکت پارس خودرو، خودرو سهند در ۲ تیپ و به شرح کاتالوگ زیر به بازار خواهد آمد.

مشخصات فنی و کاتالوگ خودرو سهند

کاتالوگ خودرو سهند

کد خبر 144666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha