کد خبر 20948
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
عرضه خودرو فقط با ۵ درصد سود

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: از خودروسازان خواسته‌ایم تا بر اساس قیمت تمام شده تنها با 5 درصد سود خودروی خود را عرضه کنند و خارج از آن هرگونه نرخ‌گذاری غیرقانونی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی افضلی‌فرد اظهار داشت: مجلس به خودرو‌سازان مهلت داده تا فردا در این زمینه تعیین تکلیف نهایی را انجام دهند. نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تحقیق و تفحص مجلس از خودرو‌سازان خبر داد و افزود: این تحقیق و تفحص به همت نمایندگان مجلس نهم کلید خورده که امیدواریم بدین وسیله بتوانیم دست دلالان و واسطه‌گران را از بازار خودرو کوتاه کنیم چراکه هیچ منطقی به نظر نمی‌رسد خودرو در کمتر از سه چهار ماه افزایش قیمت 100 درصدی داشته باشد. مدیران توانمند جانشین مدیران کم خلاق می‌شوند افضلی‌فرد در ادامه سخنان خود بحث نظارت را توسط نمایندگان مجلس در حوزه‌های مختلف حتی به جلسات شورای اداری شهرستان‌ها یادآور شد و ابراز داشت: ما از چهار کانال عملی شدن این مصوبات را پیگیری می‌کنیم و قطعاً اجازه نخواهیم داد مصوبه‌ای به خاطر ناتوانی و بی‌لیاقتی یک مدیری بر زمین بماند. نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما حاضر نیستیم یک مدیر نالایق حتی یک روز نیز در مدیریت خود بماند چرا که مدیر نالایق باید جای خود را به فردی با توانمندی بالا بدهد.
کد خبر 20948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسيني ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    4 11
    آخه آدم با انصاف. آيا بقال محلتون هم با 5 درصد سود جنس به شما مي دهد چه رسد به خودروساز كه بايد محصول توليدكند.چرا حرف غير منطقي مي زنيم كه راجع به حرفهاي ديگرمان هم ايجاد شبهه كند؟ لطفا كمي بررسي كنيد بعد حرف بزنيد.
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    9 2
    بقال محلتون روزی دو میلیون جنس میفروشه ولی خودرو سازانی که روزی 5هزار خودرو تولید میکنند از قرار هر خودرو 20میلیون میشه 100.000.000.000تومان وسود 5درصدی اش سر به فلک میزنه ومیشه روزانه 5میلیاردتومان به گفته خودشان 800هزار پرسنل دارند(البته این 800هزار پرسنل با خانواده هایشان هستند) حالا خودت درآمد ماهانه وهزینه پرسنلشون را حساب کن که حدوا میشه 20 درصد از کل درآمدشون 80درصد بقیه اش کجا میره خدا میدونه اما چه کنیم که مدیران این خودرو سازها زیاده خواه شده اند.!!!!!
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    5 1
    آقاي نيما قسمت اعظم سود خودروسازان به جيب دولت مي رود. مگر خودرو سازي مال مديران خودروسازي است كه سود آن به جيب آنها برود. اينها همه بازي دولت است. لطفا گول نخوريد.
  • فانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    4 0
    خودروسازان به تعهدات خود عمل نمی کنند و شما می گویید از آنها خواسته ایم. آنان یکه تازی می کنند و سخن رئیس جمهور را به هیچ می انگارند شما میگویید از انها خواستیم. باید آستین را بالا زد و به یاری مردم شتافت.