کد خبر 21201
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
حماسه اقتصادی سایپا در سال 92

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سال گذشته سایپا با از سرگذراندن بحرانها و مشکلات بزرگ توانست به ثبات نسبی برسد و امیدواریم با ادامه این روند و تلاش دوچندان شاهد حماسه اقتصادی سایپا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی نامگذاری شده است باشیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم روز اول کاری سایپا اظهارداشت: از نظر سیاسی گروه خودروسازی سایپا در راستای وظیفه ملی خود همچون سنوات گذشته در بزرگترین اتفاق سیاسی سال 92 یعنی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضوری پررنگ و پرشوری را از خود بنمایش خواهد گذاشت. وی تاکید کرد: در خصوص حماسه اقتصادی نیز باید توجه داشت که نتیجه بخش بودن این امر نیز احتیاج به کار و تلاش و تغییر نگرش های قدیمی دارد تا با گامهای مثبت و ایجاد انقلاب در دلها، حس مسئولیت را برای تصمیم گیرندگان و کارکنان یک بنگاه اقتصادی بیشتر کرد و این موضوع مسلماً جز با تلاش و کار اتفاق نخواهد افتاد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رفع موانع و مشکلات بوجود آمده در سال گذشته ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز حماسه بزرگ دیگری در بنگاه عظیمی همچون سایپا که سهمی از تولید ناخالص ملی را در دست دارد اتفاق خواهد افتاد. مدنی تصریح کرد: کشورایران بر اساس آمار و مطالعات صورت گرفته می تواند در بین 20 کشور منطقه از وضعیت بهتری برخوردار باشد چراکه در این پهنه وسیع و با وجود پتانسیل های بالای موجود مطمئناً می توان با کمی تلاش و کوشش و همدلی و هم افزائی، توسعه شاخصهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را سرلوحه برنامه های خود قرار داد و از این طریق بتوان کشور عزیزمان را به جایگاه واقعی خود نزدیکتر کنیم. مدنی ضمن تقدیر ازمدیران، پرسنل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا مهمترین عامل در پشت سر گذاشتن بحران های سال گذشته را تلاش آنها دانست و افزود: سال 91 سال بسیاردشوار و سختی برای صنعت خودرو بود و خوشبختانه با تلاش تمام بخشها توانسته ایم تا حد قابل قبولی بر مشکلات فائق بیاییم و به ثبات نسبی در تولید برسیم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: مهمترین سرمایه ها و قدرتمندترین مهره ها برای ایجاد یک حماسه بزرگ اقتصادی سربازان خطوط تولید هستند و تکیه بر فکر و اندیشه و خلاقیت آنهامی تواند یکی از راهگشا ترین اقدامات در تسریع روند ایجاد حماسه های سیاسی و اقتصادی باشد و سایپا نیز این موضوع را درسرلوحه اقدامات خود قرار خواهد داد.
کد خبر 21201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 0
    شعار بس است. من از سخن شما احساس شرم می کنم. تیرماه برای تحویل پارس تندر پول مردم را گرفته اید و قرار بوده دیماه خودرو تحویل دهید ولی عمل نمی کنید و اعصاب مردم را داغان می کنید. مانند یک راستگو بگویید نمی توانیم. فقط دنبال افزایش قیمت هستید.
  • پارس تندر دیماه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 0
    روباه به سوراخ نمی رفت جاروب به دم خود می بست. شما به وعده های عقب مانده دیماه در خصوص پارس تندر عمل کنید. سیاست کار تو نیست تولید وظیفه شماست . سیاه بازی و مردم را به سخره گرفتن کنار بگذارید. شعارهای بی عمل سال 91 شما حال ادم را خراب می کند.