کد خبر 22370
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
محصولات رنو، ام.وی.ام و لیفان در انتظار قیمت گذاری

پرشین خودرو: طولانی ‌شدن روند اعلام نرخ تورم بخشی خودروها موجب تاخیر در تعیین و اعلام قیمت باقی خودروهای داخلی شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، حدود دو هفته پیش شورای رقابت قیمت جدید خودروهای پرتیراژ تولیدی دو خودروساز بزرگ کشور را تایید و ابلاغ کرد. به دنبال آن نیز فروش محصولاتی چون پراید، تیبا، سمند و پژو 405 پس از حدود یک ماه وقفه مجددا آغاز شد. پس از آن اعلام شد که تعیین قیمت باقی خودروهای داخلی مانند تندر 90 و مگان بعد از اعلام نرخ تورم بخشی این خودروها از سوی بانک مرکزی صورت خواهد گرفت. در این شرایط در حالی که مدیران فروش دو خودروساز بزرگ از تعیین قیمت این خودروها تا پایان هفته گذشته خبر داده بودند اما این اتفاق نیفتاد به‌گونه‌ای که خودروسازان اظهار می‌کنند تاخیر در اعلام نرخ تورم بخشی از سوی بانک مرکزی موجب این کار شده است. البته گذشته از خودروهایی چون تندر 90 و مگان، قیمت خودروهای چینی تولیدی در کشور (دو برند ام‌وی‌ام و لیفان) نیز هنوز مشخص نشده و تعیین قیمت آنها هم پس از اعلام نرخ تورم بخشی این خودروها از سوی بانک مرکزی صورت خواهد گرفت. به گزارش ایسنا، این وضعیت در حالی است که بازار خودروهای داخلی همچنان در رکود به سر برده و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد. فعالان بازار معتقدند در صورت تعیین قیمت باقی خودروهای داخلی احتمال رونق گرفتن بازار وجود خواهد داشت.
کد خبر 22370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    8 0
    با سلام دو ماه پیش از پارس خودرو تندر 90 تحویل گرفتم با ایراد و اشکال بسیار فراوان از جمله....در حال حرکت از داخل شیشه های درب جلو صدای چق چق شنیده میشود. 5 تا6 مورد در قسمتهای مختلف زدگی و بر امدگی دارد.یکی از دربها خوب چفت نمیشود.به نصف رنگ بدنه دونه های ریزی چسبیده که هر کاری کردم از بین نرفت....سه قسمت تندر 90 بسیار عای است...1.موتور2.گیربکس3.دیفرانسیل که اینها هم به صورت بستهبندی شده از کشور فرانسه وارد میشود.با این اوصاف وچون از این ماشین در حال حاضر استفاده میکنم. 25 میلیون بهترین قیمت برای این ماشین میباشد.
  • جانباز 40% ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    9 0
    تکلیف ما پیش خریدای تندر نود آبان ماه رو مشخص کنید به خدا اره به ما ظلم میشه
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    1 2
    مزدا و بهمن خودرو چی می شود ؟؟؟
  • جلال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    3 0
    تو رو حضرت عباس از ابان ثبت نام کردم تحویل بهمن تندرم ولی خبری از زمان تحویل نیس با اینکه ثبت نام قطعی بودم همه پول ماشینم گرفتن .