کد خبر 29580
۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
تولید فیلتر هوای خودرو در خانه

پرشین خودرو: مدیر کل استاندارد استان تهران درباره افراد سودجویی که به طور غیرقانونی و با عنوان مشاغل خانگی، فیلتر هوای خودرو تولید می کنند، هشدار داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مسلم بیات افزود: فیلتر هوای خودرو مشمول استاندارد اجباری است و تولید و فروش این کالاها، با کیفیت پایین تر از حد استاندارد یا بدون داشتن علامت استاندارد، ممنوع است. بیات اظهار داشت: تولید این کالا در منزل، بدون رعایت ملزومات استاندارد و ایمنی و نیز بدون حضور مدیر کنترل کیفیت؛ غیرقانونی است. وی با اشاره به احتمال صدمات جدی مصرف کنندگان این فیلترها ادامه داد: کار این افراد سودجو که حتی در برخی مطبوعات پر انتشار برای استخدام نیرو آگهی می دهند، جرم محسوب می شود و بازرسان و ناظران استاندارد، به صورت جدی با آنها برخورد خواهند کرد.
کد خبر 29580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    0 0
    به جناب آقای بیات بگویید کدام یک از فیلتر های شما که در کارخانه و کارگاههای مجاز نیز تولید میشود استاندارد هستند تمامی آنها با کاغذهای فیلتر درجه 3 چینی تولید میشوند که این مورد باعث قسمت عمده آلودگی هوای تهران هم هست در استاندارد باید از افراد کار بلد و آگاه به تخصص فیلتر استفاده شود .
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام.. من از شرکتی در اصفهان که ادعای ماشین سازیش هم میشه و آگهی های زیادی در اینترنت و رونامه میزنه و توی سایتش به همه توهین میکنه و خودشو برتر میدونه دستگاه خریداری کردم که هزینه زیادیم بابتش دادم ولی متسافه اصلا کیفیت نداره و این شرکت به هیچ عنوان خدمات و پشتیبانی نمیکه یعنی برای هر رفع مشکل مبلغ زیادی ازم میگیره