کد خبر 44137
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
۴۰خودرو با سیستم Apple CarPlay می آید

پرشین خودرو: غول سیب گاز زده در حال گسترش بازار سیستم عامل درون خودرویی خود است تا در این میدان هم گوی سبقت را از غول دنیای جستجو یعنی گوگل نیز برباید.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیستم هوشمند درون خودرویی Apple CarPlay در سال جاری بزرگترین مجموعه کاربری خود را تجربه خواهد کرد.

Apple-CarPlay
تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که اکثر برندهای خودروسازی در حال پیوستن به مجموعه Apple CarPlay در محصولات خود هستند.
او در این مورد می‌گوید:” تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۴۰ خودرو دارای رابط کاربری مذکور هستند که البته در حال حاضر تنها خریداران وسایل نقلیه مرسدس بنزو فراری امکان بهره گیری از این سیستم عامل درون خودرویی را دارند”.
در این میان تویوتا تنها برند خودروساز معتبری است گه اعلام کرده است از نرم افزار اختصاصی خود بهره می‌برد که البته اعلام کرده است در نهایت ممکن است از سیستم عامل درون خودرویی اپل و سیستم‌های مانند آن نیز بهره گیرد.
به گزارش خودروسازی، شایان ذکر است که سیستم عامل درون خودرویی اپل Apple CarPlay به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد که از طریق سیستم عامل درون خودرویی به کنترل تلفن همراه و یا وسیله نقلیه خود اقدام کنند و از نرم افزارهای جانبی نیز بهره گیرند.

کد خبر 44137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha