کد خبر 50740
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
رونمایی از اتوبوس گازسوز با استانداردیورو6

پرشین خودرو: نخستین اتوبوس بین شهری گاز سوز جهان با استاندارد آلایندگی یورو 6 رونمایی شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایلنا، روتگر هورندال - مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری در حاشیه نمایشگاه اتوبوس‌های جهان در بلژیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: اتوبوس اینترلینک (Interlink) یکی دیگر از محصولات جدید اسکانیا در این نمایشگاه است که در سه مدل Low Decker، Medium Decker و High Decker تولید می‌شود.البته در این نمایشگاه، مدل Low Decker با مصرف سوخت CNG به معرض نمایش گذاشته شده است که مخزن سوخت آن بر روی سقف قرار دارد.

وی افزود: کاربری این‌گونه اتوبوس‌ها به همان سادگی اتوبوس‌های دیزلی است و آرامش کامل مسافران را تأمین می‌کند. البته می‌توان این اتوبوس‌ها را با قابلیت مصرف هر سوخت دیگری تولید کرد.

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری تصریح کرد: در مقایسه با سایر خودروهای گازسوز ارائه شده در نمایشگاه، ارتفاع کف این اتوبوس از سطح زمین معمولی است که این ویژگی، آرامش مسافران را در طول سفرهای طولانی به خوبی تأمین می‌کند.

فرانکو مینیرو - مدیر بخش فروش جهانی اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری اسکانیا نیز در این خصوص گفت: ما توانستیم برای اولین بار در صنعت اتوبوس‌سازی، اتوبوس‌های CNGسوز جدیدی با نام اینترلینک (Interlink) در رده استاندارد آلایندگی Euro 6 ارائه کنیم. خودروی اینترلینک (Interlink) با سه مدل مختلف Low Decker، Medium Decker و High Decker برای مناطق حومه شهری و بین‌شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اتوبوس اینترلینک درونشهری

اتوبوس اینترلینک درونشهری

اتوبوس اینترلینک درونشهری

اتوبوس اینترلینک درونشهری

اتوبوس اینترلینک برونشهری

کد خبر 50740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    2 0
    قبلی ها آتیش می گرفت این یکی حتما منفجر میشه خدا به مردم رحم کنه!