کد خبر 51442
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
جدیدترین اتوبوس اسکانیا معرفی شد

پرشین خودرو: مسافران می‌توانند با دستگاه‌های شخصی خود مانند iPad از سامانه سرگرمی اتوبوس جدید اسکانیا استفاده کنند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل ازایلنا، روتگر هورندال - مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری در حاشیه نمایشگاه اتوبوس‌های جهان در بلژیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: امروز اتوبوس توریستی اسکانیا مجهز به موتور یورو 6 را به شما معرفی می‌کنیم. تولید این رده از اتوبوس‌های اسکانیا در سال 2009 آغاز شد و ما اکنون در این نمایشگاه آن را با موتور جدید یورو 6 به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: موتور یورو 6 با قدرت 410 اسب بخار و سامانه کاهش کاتالیستی انتخابی (SCR) موجب بهینه‌سازی عملکرد سیستم انتقال قدرت این اتوبوس و کاهش مصرف سوخت به پایین‌ترین حد ممکن شده است. این اتوبوس به گیربکس اسکانیا مدل GRSO895R مجهز است که به میزان 5/1 درصد موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود.

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری تاکید کرد: در بخش داخلی اتوبوس نیز از صندلی‌های جدید تمام‌چرمی و تجهیزات لوکس استفاده شده است. همچنین سامانه سرگرمی جدید این اتوبوس برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه شده که امکان تماشای فیلم، بازی، دسترسی به اینترنت و سایر اطلاعات را به مسافران می‌دهد و راننده نیز با استفاده از این سامانه می‌تواند اطلاعات مختلفی را در اختیار مسافران قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند با دستگاه‌های شخصی خود مانند iPad از طریق این سامانه سرگرمی فهرست محتوایی مدنظر خود را بسازند و از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنند.

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری افزود: موضوع مهم این است که فیلم در کامپیوتر این سامانه بارگذاری می‌شود، بنابراین برای تماشای فیلم به ارتباط اینترنتی نیازی نیست و مسافران می‌توانند فیلم را با دستگاه شخصی خود و از طریق این سامانه تماشا کنند. همچنین کاربران می‌توانند در صورت درخواست، محتوای این دستگاه‌ها را به‌روزرسانی کنند و برای دسترسی مسافران به امکانات مختلف آن نیز هزینه‌ای را اختصاص دهند.

وی یادآور شد: شرکت اسکانیا امیدوار است این اتوبوس بتواند با امکانات جدید و متنوعش مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و فروش آن بخشی از بازار اتوبوس‌های توریستی جهان را به خود اختصاص دهد.

 

اتوبوس جدید توریستی اسکانیا

اتوبوس جدید توریستی اسکانیا

کد خبر 51442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    اسکانیا باید به تمام مسافرا یک عدد کپسول آتش خاموش کن بده