تیونر مرسدس بنز با «میباخ S600» کولاک کرد!+تصاویر

پرشین خودرو: یکی از برندهایی که در صنعت خودروسازی نام آن زیاد به چشم نمی‌خورد، قطعا برند میباخ است که چند سالی می‌شود به زیرمجموعه کمپانی مرسدس بنز درآمده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، نه اینکه برند مطرحی نباشد، ولی چندان در رسانه سخن از آن نمی‌گویند. حال برای فعال‌تر نشان دادن این برند در بازار، تیونر اختصاصی محصولات مرسدس بنز و زیرمجموعه‌های آن یعنی "براباس" به سراغ تقویت این برند خجالتی رفته تا نام آن بیشتر بر سر زبان‌ها جاری شود.

براساس گفته‌های شرکت تیونینگ براباس، آخرین پروژه کاری بر روی یک دستگاه مرسدس بنز میباخ S600 اجرا شده که بیشتر از بخش طراحی ظاهری، به ارتقا بخش فنی و موتوری این خودرو پرداخته‌اند. ولی در همین یک مورد تغییراتی اساسی را اعمال کرده‌اند.

در مدل‌های استاندارد از میباخ S600، یک پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر درنظر گرفته شده است، ولی براباس برای افزایش قدرت تولیدی این موتور با استفاده از دستگاه‌های دقیق تراش، حجم 6 لیتری را به 6.3 لیتر افزایش داده و برای تامین هوای آن از توربوشارژرهای بزرگ‌تر استفاده کرده است تا در عمل قدرت تولیدی موتور به حداکثر 900 اسب بخار و گشتاور آن هم به عدد سرسام آور 1500 نیوتن متر برسد. علاوه بر توربوشارژرهای قدرتمندتر، دیگر قطعات اصلی موتور از جمله ECU موتور، پیستون‌ها، میل لنگ و... ارتقا قابل توجهی برای تحمل و تولید این نیروی بزرگ پیدا کرده‌اند.

حاصل ارسال این نیرو به چرخ‌ها نیز رسیدن به شتابی صفر تا صد 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 350 کیلومتر بر ساعتی بوده است که در اصل همین سرعت 350 کیلومتری هم توسط محدود کننده‌های الکترونیکی مهار شده است.




 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 57808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha