فرار ایران خودرو از روزمره گی

پرشین خودرو: برای دستیابی به اهداف عالیه خود باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد به دنبال استفاده از ایده های نو باشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: راه ایران خودرو روشن است و بر این اساس شاهد تلاش شبانه روزی مجموعه ایران خودرو برای بهبود امور هستیم.

 


وی افزود: باید به دنبال خلق و ارائه ایده های جدید و فکرهای نو در تمام قسمت های شرکت باشیم و استراتژی کلی شرکت نیز بر همین اساس تدوین شده است.

 

یکه زارع که در جمع مدیران ارشد این گروه صنعتی سخن می گفت، تاکید کرد: چنانچه تمام برنامه های تدوین شده را در گروه صنعتی ایران خودرو اجرا کنیم خواهیم توانست به اهداف اصلی خود که خودروساز شدن است؛ دست یابیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران خودرو باید از روزمره گی فراری باشد و بی شک یکی از راه های دور شدن از تکرار، حرکت به سمت ایده ها و اقدامات خلاق و نوآورانه است.

 

مدیر عامل ایران خودرو، نوآوری و خلاقیت را رمز موفقیت در کار دانست و افزود: خوشبختانه ایران خودرو از وجود کارشناسان فعال و با استعداد بهره می برد و ما سعی کرده ایم برای حرکت در مسیر شایسته سالاری از این نیروی جوان در مدیریت مجموعه نیز استفاده کنیم.

 

وی در پایان با تاکید بر تمرکز بیشتر مدیران در حوزه های فعالیت خود، خاطرنشان کرد: کمیته های تخصصی مجموعه ایران خودرو وظیفه سیاست گذاری و تععین راهبرد را بر عهده دارند و نباید به امور اجرایی بخش های مرتبط ورود کنند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha