«رنو تلیسمان» در تالار وحدت رونمایی و معرفی شد+قیمت

پرشین خودرو: تلیسمان به معنای سحر و جادوست و به گفته مدیرعامل رنو-نیسان، هر دو مفهوم قدرت و ایمنی در این اسم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اواسط سال 2015 بود که رنو محصول جدیدش یعنی تلیسمان را به جهانیان معرفی کرد و امروز این خودرو در تالار وحدت تهران رونمایی و معرفی شد.


رنو تلیسمان که در هفته آینده عرضه آن آغاز می شود در کلاس سدان‌های سایز متوسط قرار می‌ گیرد و به ایران آمده است تا با قیمت پایه 165 میلیون تومان مشتریان خودروهای نیمه ‌لوکس را جذب رنو کند.


البته نسخه فول آپشن رنو تلیسمان هم با قیمت 179 میلیون تومانی در دسترس خواهد بود.

 




تلیسمان با زبان جدید رنو طراحی شده، وجود ال.ای.دی ای سی شکل روز که از بالای چراغ تا سپر امتداد یافته به تنهایی برای اثبات این موضوع کافی است و برای جذاب‌ترشدن ظاهر خودرو نیز درب موتور عضلانی شده است و قسمت‌های متعدد بدنه مثل زه‌های اطراف پنجره و اطراف مه‌شکن‌ها و همچنین خطوط افقی جلو پنجره نیز با روکش کرومی پوشانده شده‌ است.


به گفته رنویی ها، تلیسمان تنها خودروی D-segment جهان است که سیستم فرمان ‌پذیری هر چهار چرخ، موسوم به 4Control، دارد. تلیسمان 10 رنگ بدنه دارد و رینگ‌های آن هم از 16 تا 19 اینچ متغیر است.


موتور تلیسمان استاندارد یورو6 دارد و در قوی‌ترین مدل یعنی انجین 200 اسبی، شتاب تلیسمان به 7.9 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیش از 230 کیلومتر برساعت می‌رسد. مصرف ترکیبی این انجین 5.8 لیتر است.

 




در سطح تجهیزات ایمنی، رنو برای تلیسمان از چیزی دریغ نکرده است. امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییر لاین و نقطه کور، هشداردهنده سرعت، سیستم تابلوخوان، چراغ‌های گردشی، نوربالای اتومات و سنسور از ویژگی‌های قابل سفارش این فرانسوی است.


رقبای تلیسمان در بازار ایران را خودروهایی مانند تویوتا کمری، هوندا آکورد، هیوندای سوناتا ال.اف و کیا اپتیما تشکیل می دهد.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha