کد خبر 6717
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
نمره‌ منفی تولیدات ایران‌خودرو نصف شد

پرشین خودرو: با اجرای پروژه‌های ارتقای كیفیت محصولات و خدمات فروش و پس از فروش در دو سال گذشته نمره‌ منفی خودرو‌های تولیدی50 درصد و برگشتی قطعات در خدمات پس از فروش بیش از60 درصد كاهش داشته است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، كیانوش پورمجیب معاون كیفیت ایران خودرو، با بیان مطلب بالا افزود: ایران خودرو در سال جاری 500 پروژه در حوزه‌ ارتقای كیفیت محصولات و خدمات فروش و پس از فروش اجرا خواهد كرد. وی گفت: پروژه‌های تعریف ‌شده در حوزه‌هایی همچون كاهش تعداد قطعات برگشتی در شبكه‌ خدمات پس از فروش، كاهش نمره منفی خودروها و افزایش رضایت‌مندی مشتریان از كیفیت محصول و خدمات فروش و پس از فروش اجرا خواهد شد. او با بیان این‌كه هدف نهایی از اجرای این پروژه‌ها افزایش رضایت‌مندی و اعتماد مشتریان به محصولات ایران خودرو است، خاطرنشان كرد: اجرای این پروژه‌ها در ادامه‌ روند بهبود كیفیت در دو سال گذشته است. وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های جدید نیز افزایش رضایت مشتریان از كیفیت محصولات و خدمات فروش و پس از فروش را به دنبال خواهد داشت. وی افزود: تلاش برای كاهش مراجعه مشتریان به شبكه‌ نمایندگی‌های پس از فروش، كاهش هزینه‌های خودروساز جهت ارائه‌ خدمات گارانتی و افزایش اعتماد به محصولات این شركت از دیگر اهداف این پروژه‌ها است. پورمجیب تصریح كرد: اجرای 500 پروژه‌ یاد ‌شده از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان سال به پایان خواهد رسید.
کد خبر 6717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    0 0
    آدم نمیدونه قسم حضرت عباسو باور کنه یا دم خروسو! هنوز صحبتشو کردین که قراره با قطعه سازان درجه C خداحافظی کنیم که اووووو.... کو تا اجرائی بشه و تموم بشه این خداحافظیها!!! دم از کیفیت میزنین. کدوم کیفیت از نظر شما کیفیت دقیقا یعنی چی؟ حداقل حرفهاتونو با هم هماهنگی کنین از این سوتی ها ندین!