کد خبر 71742
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
نوسازی 850 دستگاه تاکسی در کرمانشاه

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: 850 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل و نقل خارج و تاکسی های نو جایگزین آنها شد.

به گزارش پرشین خودرو، سجاد سلیمانی نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه را از مهمترین برنامه های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و افزود: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد و در این مدت عمرناوگان تاکسیرانی کرمانشاه از 9 سال به هفت سال کاهش یافت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه 1500 دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد صاحبان 850 تاکسی موفق به تبدیل به احسن تاکسی خود شده و 650 نفر نیز به بانکهای عامل جهت طی فرآیند تعویض معرفی شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، درباره وضعیت نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته حدود 850 دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه نوسازی شده که از این تعداد 800 دستگاه را پیکان های فرسوده ناوگان تاکسیرانی تشکیل می دادند.

سلیمانی با اشاره به اجرای طرح اعطای 20 میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده توسط دولت، گفت: در این طرح 20 میلیون تومان وام با سود 16 درصد و با آورده پنج میلیون تومان به مالکان تاکسی های فرسوده تعلق می‌گیرد، همچنین خودروی اسقاطی این افراد به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری می‌شود که این فرصت خوبی برای تاکسیداران است تا تاکسی‌های فرسوده خود را نوسازی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر عزم جدی این سازمان برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر کرمانشاه در سال جاری افزود: امیدواریم با توجه به دستورالعمل وزرات کشور و ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در خصوص محدویت تردد برای خودروهای فرسوده با عمر بیش از 10 سال، طی فرصت باقیمانده بتوانیم به اهداف موردنظر سازمان برسیم و موفق به نوسازی تمامی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه شویم.

ایسنا

کد خبر 71742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha