کد خبر 71974
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
انتشار جزئیاتی از کانسپت E موشن ام.جی

پرشین خودرو: شرکت ام جی یک کمپانی چندملیتی بوده که بهتر است آن را چینی/انگلیسی بدانیم. این برند در جریان نمایشگاه شانگهای سال جاری از کانسپت E موشن خود رونمایی به عمل آورد تا رقبای خود را از برنامه آینده با خبر نماید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدلی که می تواند رقیبی برای خودروهای اروپایی کوپه به شمار رود و کار را برای آنها سخت نماید.
به تازگی جزئیاتی درباره مدل تولیدی E موشن ام جی منتشر شد که نشان می دهد در سال آینده می توان شاهد نسخه تولیدی کانسپت مذکور بود.
این محصول MG را باید ستاره نمایشگاه شانگهای به شمار آورد که توانست نظرهای بسیاری را به سمت خود جلب کند و نگاهی متفاوت از برند ام جی را به وجود آورد.
البته برخی کارشناسان خودرو معتقدند این مدل شباهتی به محصولات مزدا داشته و به نوعی MG را الگوگرفته از کانسپت مزدا می دانند. اما بدون وجود اطلاعات کافی در این رابطه نمی توان اظهار نظری کرد و MG را همچون دیگر برندهای چینی که الگوبرداری کاملی از برندهای غربی دارند، دانست.
E موشن دارای ساختار آیرودینامیکی قابل توجه بوده و در بخش گلگیر پهن پیکر به نظر می رسد. لوگوی بزرگ MG در میان جلوپنجره مشبک آن قابل مشاهده است.
MG می خواهد در سال 2018 نسخه هیبریدی را روانه بازار کند اما نسخه الکتریکی کامل آن در سال 2020 از راه می رسد. گفته شده این محصول می تواند در کمتر از 4 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت رسیده و با یک بار شارژ مسافتی 500 کیلومتری را پوشش دهد. فاصله بین دو محور MG جدید بیش از 2700 میلی متر بوده که به عنوان یک کوپه قابل قبول است.
در فضای داخلی نیز MG از طراحی آینده نگرانه دیگر کانسپت ها بهره گرفته تا دست کمی از رقبا نداشته باشد. به هر حال برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا سال 2018 منتظر ماند.

کد خبر 71974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha