سوبارو فارستر 2019 شکار جاسوسان دنیای خودرو شد

پرشین خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه شاسی بلند فارستر 2019 شرکت سوبارو فاش شد که به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی آن خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، این شاسی بلند میان سایز در یکی از نمایشگاه های اواخر 2018 معرفی شده و سپس اوایل 2019 به عنوان مدل 2019 روانه بازار خواهد شد. باتوجه به تصاویر، این مدل کوچکتر از شاسی بلند سه ردیف صندلی یا همان 7 صندلی Ascent به شمار می رود اما انتظار داریم طراحی جذابی داشته باشد.
Ascent پیشتر مدل مفهومی آن رونمایی شد و سوبارو در نظر داشته تا بزودی نسخه تولیدی را معرضی و عرضه دارد. سوبارو قصد داشته مدل را در دو پیکربندی استاندارد و بالاتر عرضه خواهد شد و پلتفرم آن نیز از نوع ماژولار سوبارو بوده که شباهتی به کراس ترک 2018 دارد و پیشتر در ایمپرزا 2017 به کار گرفته شد. پلتفرم جدید سطح سرو صدا کابین کمتر، ارتعاش کمتر و احتمال وجود مدل هیبریدی برای آن کم نیست.
خبر خوب اینجا بوده که مدل اسپرت را در کنار نسخه فعلی Forester 2.0XT شاهد خواهیم بود. ما همچنین ممکن است شاهد نسخه STI از Forester tS باشیم که به طور جدی برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است. سوبارو پیشتر Forester tS را در بازار ژاپن عرضه داشته است. این خودرو دارای ارتقا شاسی بوده و از پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ 250 اسب بخاری بهره برده که قدرت قابل توجهی دارد.
مهندسین سوبارو در آخرین تست های خود از معیار اتومبیل های CR-V هوندا و فولکس واگن تیگوان استفاده کردند. هر دو مدل با جدیدترین فناوری ها ارتقا پیدا کرده و نسخه فیس لیفت آنها پیشتر توسط کمپانی های سازنده معرفی شده است. به نظر می‌رسد Forester جدید نسبت به قبل کمی بزرگتر شده و همین امر موجب می شود تا نسبت به کراس ترک متمایز باشد. از رقبا سوبارو Forester باید به شورولت Equinox، فورد Escape، جیپ Cherokee، نیسان روگ و تویوتا RAV4 اشاره داشت.
به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت سوبارو در آینده نزدیک محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. این برند مطرح ژاپنی تاکنون محصولات بزرگی را معرفی کرده که فارستر یکی از مدل های شاسی بلند برند موردبحث است. انتظار می رود در یکی از نمایشگاه های سال 2018 رونمایی از Forester جدید صورت گیرد. مدلی با طراحی متفاوت و پیشرانه قدرتمند که آن را برای رقابتی سخت آماده می سازد.

کد خبر 79739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha