«تویوتا» و «پاناسونیک» به دنبال تولید باتری‌های جدید

پرشین خودرو: دو کمپانی بزرگ ژاپنی "تویوتا" و "پاناسونیک" با یکدیگر توافق کردند که مطالعات و تحقیقات خود را برای تولید باتری‌های نسل جدید آغاز کنند.

به گزارش پرشین خودرو، این همکاری براساس یک همکاری موجود بین این دو شرکت ایجاد شده است، زیرا پیش از این هم کمپانی بزرگ "پاناسونیک" باتری‌های مورد نیاز ماشین‌های الکتریکی تویوتا را فراهم کرده است.
هدف از این همکاری جدید میان "تویوتا" و "پاناسونیک"، طراحی و ساخت باتری‌های نسل جدید "منشوری" بجای باتری‌های سابق "استوانه‌ای" خواهد بود که در محصولات الکتریکی تویوتا مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما باتری‌های نسل جدید برای ماشین‌های الکتریکی آینده تویوتا ساخته خواهد شد که به نسبت باتری‌های فعلی، بدون شک ایمنی بالاتری داشته و همچنین می‌تواند ظرفیت و محدوده شارژدهی بالاتری برای کاربران خود داشته باشد.
جالب است بدانید که "پاناسونیک" بزرگ‌ترین تامین کننده باتری برای ماشین‌های الکتریکی خواهد بود که حدود 29 درصد از بازارهای ژاپن و بازارهای جهانی را در دست گرفته است، از سوی دیگر کمپانی خودروسازی تویوتا با شرکت‌های "مزدا" و شرکت تولید کننده قطعات "دنسو" همکاری می‌کند تا مراحل طراحی و ساخت ماشین‌های تمام الکتریکی سرعت بخشد.
در پایان این دو شرکت، جزییات همکاری خود را در راستای بهبود عملکرد باتری‌ها، قیمت‌های مقرون به صرفه، ایمنی بالاتر و همچنین پایداری و ظرفیت بیشتر آنان مورد توجه قرار داده‌اند که به رشد سریع‌تر ماشین‌های الکتریکی در بازارهای جهانی کمک خواهد کرد.

کد خبر 86480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha