فردا، پیشرفته ترین تعمیرگاه ایران برای مشتریان «رنو» افتتاح می شود

پرشین خودرو: پیشرفته ترین و مجهزترین تعمیرگاه رنو در فضایی وسیع، در ابتدای جاده مخصوص کرج 21 دی ماه جاری، با حضور مقامات و مدیران ارشد شرکت رنو، نگین خودرو، اصحاب رسانه و دست اندرکاران و فعالان صنعت خودرو کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران به عنوان رهبر بازار خودروهای وارداتی کشور، در راستای افزایش بیش از پیش رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش اقدام به راه اندازی مجهزترین و پیشرفته‌ترین مجتمع تعمیرگاهی منطبق با آخرین استانداردهای جهانی رنو واقع در غرب تهران کرده است.
این تعمیرگاه فوق العاده در فضایی وسیع، در ابتدای جاده مخصوص کرج 21 دی ماه جاری، با حضور مقامات و مدیران ارشد شرکت رنو، نگین خودرو، اصحاب رسانه و دست اندرکاران و فعالان صنعت خودرو کشور افتتاح می‌شود.
تمامی بخش های این تعمیرگاه پیشرفته، مطابق با آخرین استانداردهای روز رنو و فراتر از استانداردهای جهانی، طراحی و پیاده سازی شده است تا ازآن طریق دارندگان خودروهای رنو با استفاده از امکانات رفاهی موجود در این مجتمع، حس واقعی کیفیت خدمات پس از فروش را به خوبی تجربه کنند.
همچنین فضای شوروم نمایشگاهی نیز برای فروش جدیدترین محصولات این برند اروپایی در محوطه تعمیرگاه مرکزی تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند حداکثر بهره را از زمان حضور خود در پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی ایران، داشته باشند.

کد خبر 88234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha