ساعت محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت از تمهیدات ترافیکی پلیس تهران بزرگ ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه از نیمه شب امشب خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار "حسین رحیمی" در تشریح تمهیدات ترافیکی راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: از آنجا که مسئولیت برقراری نظم و امنیت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه بر عهده پلیس است از چند روز قبل برنامه ریزی هایی در این خصوص پیش بینی شده تا این مراسم هر چه باشکوه تر و در کمال نظم و آرامش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر اصلی راهپیمایی امسال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی است، گفت: محدودیت ها به تناسب حرکت جمعیت در طول مسیر اعمال می شود.

وی ادامه داد : از نیمه شب امشب در تمام محورهای 10 گانه به سمت خیابان آزادی و انقلاب و در محور اصلی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، محدودیت ها اعمال می شود.

سردار رحیمی، تصریح کرد : از ساعت 22 امشب، نیز رینگ داخلی میدان آزادی برای برپایی جایگاه های ویژه و همچنین برگزاری مراسم فردا، مسدود شده و شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس های درون شهری، به صورت دائم در اختیار شهروندان است و هموطنان می توانند از این وسائل نقلیه استفاده کنند، تصریح کرد: شهروندان می توانند در مسیرهای شمالی و جنوبی منتهی به میدان آزادی خودروهای سواری خود را با اطمینان از حضور پلیس، متوقف کرده و برای شرکت در مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه از صبح روز یکشنبه 22 بهمن ماه، هر گونه توقف و تردد خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است، افزود: تمهیدات ترافیکی از ساعت 8 صبح فردا آغاز و به تناسب حضور شهروندان و راهپیمایان، اعمال خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان، خاطرنشان کرد : پایانه غرب تهران تا پایان مراسم بسته است و شهروندان و مسافران می توانند برای دسترسی به فرودگاه برای پرواز های مسافری از مسیرهای جایگزین که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شده است، استفاده کنند.

کد خبر 90422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha