کد خبر 90942
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
وزیر راه به یاسوج رفت

پرشین خودرو: روز دوم جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا کوه آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا ، کوهنوردان و امدادگران از ساعت ۵ صبح به ارتفاعات کوه های دنا اعزام شدند.

بخشی از تیم‌های کوهستان از راه زمینی به ارتفاعات اعزام شده و بخشی دیگر منتظر صدور مجوز پرواز بالگرد هستند تا جستجو را هوایی انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا گفت: موقعیت کلی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا مشخص شده است اما محل دقیق آن هنوز مشخص نیست.

عزیز فیلی گفت: 50 اکیپ از چهار استان کشور هم اکنون در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: با هدف تسریع در روند اجرایی عملیات جست‌وجوی لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران ـ یاسوج مثلثی را مشخص کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مثلث با پیش‌بینی سقوط هوایپما در یکی از ضلع‌ها برنامه‌ریزی شد،گفت: هنوز محل دقیق سقوط هواپیمای تهران به یاسوج مشخص نیست.

فیلی گفت: امروز بیشترین تمرکز گروه های نجات بر روی منطقه ای بنام نغول پاندا (پادنا) است.آنجا دره های عمیقی دارد و ممکن است پس از برخورد هواپیما به کوه، به دره سقوط کرده باشد.

 

22222222

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای امدادی با بسیج تمام امکانات، با 80 تکنسین جست و جو برای یافتن لاشه هوایپیمای سقوط کرده تهران -یاسوج را آغاز کرده اند.

 

ححححححححححح

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جهت بررسی آخرین وضعیت سانحه هواپیمای شرکت آسمان به یاسوج رفت.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل این وزارت و رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی عازم فرودگاه یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

222222222خخخخ

 روابط عمومی اورژانس کشور گفت: پرواز بالگردهای این سازمان بر فراز رشته کوه‌های دنا با روشن شدن هوا آغاز شده، اما توده‌های سنگین و پرفشار در ارتفاعات باعث کاهش دید عمودی و افقی شده است.

 

حضور خانواده جانباختگان حادثه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج

خانواده

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: دو اکیپ تیم های دی وی آی برای شناسایی اجساد قربانیان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های کمکی تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در آماده باش کامل به سر می‌برند.

قرارگاه انتظامی و امدادی پلیس اصفهان نیز اعلام کرد: با توجه به وضع نامناسب هوا و آغاز عملیات امداد و نجات توسط بالگردها و پهپادها و تیم های عملیاتی همچنین حضور گسترده نیروهای امدادی و پلیس در منطقه محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

 پرواز پهپادها بر فراز دنا

«شرفی» مقام مسئول سازمان هواپیمایی گفت: از ساعت ۶ امروز با حرکت پهپادها، پرواز هلی‌کوپترها و همچنین جست‌وجوی ۲۰۰ نفر از کوهنوردان در سه نقطه مشخص شده در منطقه، عملیات جست‌وجوی لاشه هواپیمای سانحه دیده آغاز شد.

کد خبر 90942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha