اعلام محدودیتهای ترافیکی اربعین در مسیر منتهی به خوزستان

شلمچه - رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیتهای ترافیکی اربعین در مسیر منتهی به مرزهای خوزستان خبر داد

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی  مستقر در مرز شلمچه گفت: این محدودیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در مسیر اربعین اعمال می شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های پیش بینی شده در استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه سوم آبان ماه تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محورهای اهواز، سوسنگرد، بستان، چذابه، اهواز، خرمشهر، شلمچه و به عکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد، اظهار کرد: خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند، می توانند از مسیر اهواز، آبادان، خرمشهر و به عکس تردد کنند.

 

اربعین

 


رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: تردد تمامی اتوبوس ها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخ ۳ آبان ماه الی ساعت هفت صبح روز شنبه مورخ ۱۲ آبان در محور هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز، شهرکرد و به عکس ممنوع بوده و مسیر اهواز، اندیمشک، خرم آباد، الیگودرز، اصفهان، شهرکرد و به عکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ دولتشاهی همچنین با اشاره به محدودیت‌های خودروهای ترانزیت گفت؛ تردد تمامی خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

وی درباره محدودیتهای تاکسی‌های شهری نیز افزود: تردد تمامی تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۷ از ساعت هفت روز شنبه مورخ ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه مورخ ۱۵ آبان در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

به گفته وی محدودیت های ترافیکی قابل اعمال به جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکل ترافیکی و راه بندان در جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی اعمال می شود.

کد خبر 103953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha