راه‌اندازی ایرتاکسی یک سرمایه‌گذاری ویژه است

پرشین خودرو: استاندار خراسان‌شمالی توسعه فرودگاه و برقراری مستمر پروازها را یکی از آثار مهم توسعه‌یافتگی در هر استان دانست وگفت: با برقراری مستمر پروازها می‌توانیم شاهد آثار توسعه در همه بخش‌ها باشیم و در این حالت برای دیگر مسیرهای توسعه حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، «محمدعلی شجاعی» در نشستی با یکی از سرمایه‌گذاران حوزه ایرتاکسی اظهار کرد: شیوه کار من در گام نخست تسلط به امور با انجام مطالعات دقیق است بنابراین نگاه صرف من به راه‌اندازی ایرتاکسی نیست بلکه باید شاهد پروازهای مستمر و دقیق در این استان باشم.

 

ایرتاکسی

 

وی در ارتباط با سرمایه‌گذاری 8 میلیون دلاری برای راه‌اندازی دو فروند ایرتاکسی در استان گفت: ضمن آن‌که سرمایه‌گذار باید آورده داشته باشد، باید مواردی همچون ارائه تسهیلات ارزان قیمت، روشن شدن تعهدات طرفین، تأکید بر زمان‌بندی اجرای تعهدات نیز رعایت شود.

شجاعی تصریح کرد: راه‌اندازی ایرتاکسی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ویژه محسوب شود، اما نگاه من توسعه حمل و نقل عمومی در استان و بهره‌مندی همگان از آن است اما به هر حال حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

کد خبر 107871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha