پرشین خودرو: مدیرعامل منطقه آزاد و ویژه اقتصادی چاربهار گفت: چابهار بهترین و کم هزینه ترین نقطه اتصال در این چهار راه جهانی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با عنوان رویداد مهم سرمایه‌ای - اقتصادی تنها منطقه اقیانوسی ایران برگزار شد.

این همایش و نمایشگاه به همت منطقه آزاد چابهار و به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تنها بندر اقیانوسی ایران، تا 29 دیماه 1397 ادامه خواهد داشت.

سرمایه‌گذارانی از ایران ، افغانستان، ترکیه، عمان و دیگر کشورها در این همایش شرکت و در پنل‌های تخصصی «صنعت و معدن»، «نیرو و انرژی»، «کشاورزی و شیلات»، «گردشگری و توریسم» و « تجارت، حمل و نقل و ترانزیت» حضور پیدا کردند.

 

چابهار

 


عبدالرحیم کردی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در این همایش گفت: چابهار فرصتی است برای جبران فشارهای اقتصادی که تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ایجاد کرده است.

کردی افزود: ایران تنها راه برای مناسبات ترانزیتی کشورهای شرق آسیا، آسیای میانه و اروپا است و چابهار بهترین و کم هزینه ترین نقطه اتصال در این چهار راه جهانی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه چابهار نقطه تلاقی و اثرگذارترین رویداد در دو سند بزرگ توسعه کشور یعنی توسعه محور شرق و توسعه سواحل مکران، تصریح کرد: در همراهی و حمایت سرمایه‌گذاران برای تحقق پتانسیل‌های توسعه منطقه مصمم هستیم.

کد خبر 108613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha