کد خبر 108908
۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
نسل هشتم فولکس واگن گلف شکار شد

پرشین خودرو: بعد از سال ها فعالیت نسل هفتم فولکس واگن گلف در بازارهای جهانی بویژه بازار کشور، نوبت آن رسیده است تا نسل هشتم خود را برای دریافت وظایف پدر آماده کند.

به گزارش پرشین خودرو، قبل از اینکه تحریم های بین المللی صنعت خودروی کشور بار دیگر اعمال شود، شرکت ماموت خودرو توانست برخی از محصولات کمپانی خودروسازی فولکس واگن همچون "تیگوان" و "پاسات" و یا حتی خودروی فولکس واگن "گلف" را به دست مشتریان داخلی برساند. اما باتوجه به تصاویر جاسوسی که اخیرا در سطح اینترنت منتشر شده است، می توانیم شاهد آزمایش نسل هشتم فولکس واگن گلف بدون پوشش استتار باشیم که چهره اتومبیل را کامل نشان می دهد.

همانطور که در تصاویر شاهدهستید، فولکس واگن گلف تغییرات بسیار زیادی در نسل هشتم خود تجربه کرده است و شیب کاپوت آن به نسبت نسل هفتم بیشتر شده و همچنین یک چهره جدید در قسمت جلو دریافت کرده است که در نگاه اول ساده و اتوکشیده به نظر می رسد، اما پیشرفت های آن نسبت به گذشته قابل لمس خواهد بود که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر جاسوسی بدون پوشش شاهد باشید، بویژه طراحی عقب اتومبیل که مطابق با یک خودروی هاچ بک اسپرت طراحی شده و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

 



همانطور که انتظار می رفت، هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی اتومبیل در دسترس نیست، اما می‌دانیم که نسل هشتم فولکس واگن گلف براساس پلتفرم MQB Evo توسعه پیدا کرده و نه تنها حدود 45 کیلوگرم وزن کمتری نسبت به پلتفرم نسل هفتم فولکس واگن گلف دارد، بلکه دارای فاصله بیشتری نسبت به نسل قبلی خواهد بود که فضای کابین بیشتری در اختیار کاربران قرار داده و همچنین ثبات بیشتری برای اتومبیل هنگام شتاب و ترمزگیری خواهد داشت.

در ژانویه سال 2018 میلادی، کمپانی خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که در تلاش است تا خودروی نسل جدید فولکس واگن گلف را به ماه ژوئن 2019 میلادی برساند و هنوز 5 ماه دیگر برای رسیدن به ماه ژوئن (جوان) باقی مانده است تا فولکس واگن نسل جدید فولکس واگن گلف را معرفی کرده و خط تولید آن را آغاز کند و انتظار می رود که سفارشات آن برای موتورهای سه سیلندر بنزینی و دیزلی، موتورهای چهار سیلندر بنزینی و یا حتی سیستم محرک هیبریدی دریافت شود.
 

کد خبر 108908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha