خودروسازان برای داخلی سازی قطعات پیشرفته فراخوان دادند

پرشین خودرو: شركت های ایران خودرو و سایپا به منظور بهره گیری از توان علمی و دانش فنی برای بومی سازی قطعات خودرو اقدام به دعوت از شركت های دانش بنیان و قطعه سازان توانمند كردند.

به گزارش پرشین خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا در فراخوانی از قطعه سازانی كه توانمندی داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو را دارند دعوت به همكاری كرده اند.

 

قطعه سازان سایپا


بر اساس این گزارش، در فراخوان ایران خودرو و سایپا آمده است: در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، اهداف دولت تدبیر و تاكید وزیر صنعت مبنی بر لزوم بهره مندی از توان دانش متخصصان ایرانی، دو شركت ایران خودرو و سایپا از تمامی قطعه سازان و شركت های دانش بنیانی كه توان داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی را دارند دعوت می كنند تا به منظور بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو كه در حال حاضر در كشور تولید نمی شوند با آنها همكاری داشته باشند.

لذا سازندگانی كه تمایل دارند برای خودكفایی و شكوفایی این بخش صنعت با خودروسازان داخلی همكاری و به آنها یاری برسانند، می توانند به منظور كسب اطلاعات از جزئیات این همكاری به محل دائمی نمایشگاه قطعات داخلی سازی نشده واقع در شركت های سازه گستر سایپا و ساپكو ایران‌ خودرو مراجعه كنند.

 

قطعه سازان ایران خودرو


نمایشگاه های دائمی كه در دو شركت سازه گستر سایپا و ساپكو ایران‌ خودرو دایر شده به منظور نمایش توانمندی های داخلی در حوزه قطعه سازی كشور است. همچنین قطعاتی كه تكنولوژی بالایی دارد(های تك) و نیاز به بومی سازی دارند نیز به صورت دسته بندی شده در این نمایشگاه موجود است و شركت های توانمند و سازندگان علاقمند می توانند با حضور در این دو شركت به صورت مستقیم با خودروسازان وارد مذاكره شوند.

کد خبر 109602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha