درگ مینی کوپر S در برابر فورد فیستا ST + ویدئو

پرشین خودرو: مینی کوپر S در برابر مهاجم آمریکایی فورد در خاک انگلستان قرار گرفته است تا هرکدام برتری خود را در رقابت درگ ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هاچ بک اسپرت‌ها یکی از سگمنت‌های جذاب بازار هستند و بسیاری از مشتریان جوان نیز ترجیح می‌دهند نیازهای خود را از این بازار انتخاب کنند، به همین دلیل است که برندهای مطرحی همچون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، مینی کوپر S، فورد فیستا و بسیاری از خودروهای هاچ بک اسپرت دیگر جزو پرفروش ترین‌های بازارهای جهانی به شمار می آیند. حال امروز از این سگمنت جذاب و پرمخاطب یک ویدیو رقابتی داریم که در آن دو خودروی "مینی کوپر S" و خودروی "فورد فیستا ST" با هم درگ خواهند کرد.

به لطف شرکت پرشیا خودرو تا حدی با خودروی مینی کوپر S آشنا هستیم و در برابر آن فورد فیستا ST قرار گرفته است تا خودروهای پرمخاطب بازار انگلستان چالش خود را برای اثبات برتری آغاز کند. قبل از تماشای ویدیو لازم است بدانید که خودروی مینی کوپر S با یک موتور 189 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتن متری در مقابل فورد فیستا ST قرار گرفته است که قادر خواهد بود 8 اسب بخار نیروی بیشتر معادل 197 اسب بخار تولید کند، اما در مقابل فورد فیستا ST در تولید گشتاور خود عملکرد ضعیف‌تری نسبت به مینی دارد و میزان خروجی گشتاور آن به 290 نیوتن متر خواهد رسید.

حال باید دید که آیا خودروی مینی کوپر S باوجود قدرت کمتر، می‌تواند از گشتاور بیشتر خود برای شکست دادن فورد فیستا ST استفاده کند یا خیر.

کد خبر 109967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha