کمک پورشه کاین برای ثبت رکورد جهانی سرعت با دوچرخه + ویدئو

پرشین خودرو: دوچرخه سوار بریتانیایی نیل کامپل با کمک یک دستگاه پورشه کاین توربو S هیبریدی، موفق به ثبت رکورد سرعت دوچرخه سواری شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این رکورد در تاریخ 17 اوت و در فرودگاه "الوینگتون" یورکشایر کشور انگلستان انجام شد، دقیقا همان محلی که نیل کمپل سال گذشته با ثبت حداکثر سرعت 149 مایل برساعت، موفق به ثبت رکورد سرعت با دوچرخه در قاره اروپا شد و برای ثبت این رکورد هم از یک دستگاه پورشه کاین کمک گرفت. اما حالا نیل کامپل بار دیگر تصمیم به ثبت یک رکورد سرعت جدید با دوچرخه گرفت و این بار به سمت رکورد جهانی خیز برداشت و در این مسیر از خودروی شاسی بلند هیبریدی پورشه کاین S کمک گرفت و در رسیدن به هدف خود نیز موفق شد.

همانطور که در تصاویر و فیلم شاهد هستید، پورشه کاین توربو S هیبریدی برای حمایت از دوچرخه سوار خود یک پوشش خارجی در قسمت عقب بدنه دارد که توسط دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه "هارپر آدامز" طراحی و آماده شده و "نیل کامپل" دوچرخه سوار بریتانیایی با قرار گرفتن در پشت آن مقاومت هوا را کاهش داده و امکان رسیدن به سرعت های بالاتر را فراهم می سازد. حال در جدیدترین تلاش این دوچرخه سوار برتانیایی با دوچرخه مخصوص خود، شاهد ثبت حداکثر سرعت 174.33 مایل برساعت، یا به عبارتی دیگر شاهد ثبت حداکثر سرعت 280.5 کیلومتر برساعت هستیم که در محدوده جهانی یک رکورد جدید سرعت با استفاده از دوچرخه به شمار می آید که جزییات بیشتر آن را می توانید در قالب ویدیو دنبال کنید.

کد خبر 116172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha