محبوب ترین رنگ و خودروهای سال 2019 در انگلستان معرفی شد + جدول

پرشین خودرو: وبسایت انگلستانی Auto Trader ، محبوب ترین خودروی فعال انگلستان در سال 2019 میلادی و یا چند مورد دیگر از محبوب ترین های انگلستانی ها را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به بررسی های صورت گرفته بر روی بازارهای اروپایی، می توانیم به رهبری بازار اروپا توسط سربازان کمپانی فولکس واگن اشاره داشت و همین امر باعث شده است تا یکی از سربازان فولکس واگن نیز در خاک انگلستان به عنوان محبوب ترین خودروی سال 2019 معرفی شود.

 

جدول



از بین 38 میلیون بازدید ثبت شده در سال 2019 میلادی، حدود 1 میلیون و 307 هزار و 303 بازدید برای خودروی فولکس واگن گلف به ثبت رسیده است تا به عنوان محبوب ترین خودروی فعال در انگلستان توسط وبسایت Auto Trader معرفی شود، این درحالیست که در جایگاه دوم و سوم می توانیم شاهد حضور دو محصول کمپانی خودروسازی فورد، یعنی فورد فوکوس با 846 هزار و 212 بازدید و همچنین خودروی فورد فیستا با حدود 721 هزار و 306 بازدید باشیم. هرچند این لیست عاری از برندهای بریتانیایی نخواهد بود و در جایگاه چهارم و پنجم می توانیم به ترتیب شاهد حضور خودروی انگلستانی "رنجروور اسپرت" در دو نسخه فول سایز و سایز متوسط باشیم.

 

خودرو



اگر این لیست را تاپ 10 فرض کنیم، پنج مکان باقی مانده را می توانیم به خودروهای "بی ام و سری 3"، "مرسدس بنز A کلاس"، "لندروور رنجروور ایواک"، "فولکس واگن پولو" و همچنین خودروی "مرسدس بنز C کلاس" اختصاص دهیم.

 



در بین برندهای خودروسازی، کمپانی خودروسازی آئودی 4 میلیون و 814 هزار و 795 بازدید را به خود اختصاص داده است و در جایگاه نخست برندهای خودروسازی قرار می گیرد و اگر بخواهیم در رابطه با خودروهای الکتریکی صحبت کنیم، خودروی آئودی "e-tron کواترو" بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است که حتی بیشتر از محصولات تسلا، بویژه خودروی تسلا مدل Y بوده است که یک محصول مورد انتظار الکتریکی به شمار می رود.

 



در بین اولویت های انتخاب، مشتریان انگلستانی ویژگی های مختلفی از جمله سیستم تهویه مطبوع اتاق، پنجره های برقی و همچنین یک صندوق عقب را برای تمامی انتخاب های خود می خواهند و از طرفی دیگر کم اهمیت ترین اولویت آنان برای خرید یک اتومبیل مربوط به امکاناتی همچون سانروف پانوراما، سیستم گرمکن فرمان، اپل کارپلی و همچنین آندروید خواهد بود.

و در آخر می رسیم به رنگ مورد علاقه مشتریان انگلستانی که دوست دارند بر روی اتومبیلشان نقاشی شود. طبق گفته این وبسایت، انگلستانی ها بیشتر از همه دوست دارند یک خودروی مشکی رنگ داشته باشند.

کد خبر 119441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha