مشتریان برای انتخاب رنگ خودرو حساسیت به خرج نمی دهند!

پرشین خودرو: مطالعات جدید وبسایت iSeeCars بر روی بیش از 9.4 میلیون خودروی مختلف، نشان می دهد که مشتریان خودروهای جدید چندان حساسیتی برای انتخاب رنگ اتومبیل خود نشان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باوجود تنوع رنگ بالای خودرو در بازارهای خارجی بویژه ایالات متحده آمریکا، تحقیقاتی جدید نشان می دهد که مشتریان خودروهای جدید چندان حساسیت بالایی برای انتخاب رنگ اتومبیل خود ندارند. در این رابطه، وبسایت خرید و فروش آنلاین اتومبیل iSeeCars، یک مطالعه بر روی بیش از 9.4 میلیون خودروی مختلف در سال 2019 میلادی انجام داده است که عمده آنان رنگ "سیاه"، "سفید"، "خاکستری"، "نقره ای" و همچنین رنگ "قرمز" بر روی بدنه خود داشته اند و برای اینکه انتخاب مشتریان بر روی ماشین های جدید و مدرن معطوف شده باشد، برهمین اساس تنها خودروهای ساخته شده در سال های 2014 الی 2018 میلادی در این مطالعه بررسی شده اند.

 


علاوه بر این، وبسایت iSeeCars همچنین محبوب ترین رنگ های اتومبیل در ایالت های مختلف آمریکا را مورد بررسی قرار داده است که باتوجه به تصویر ارائه شده، می توانیم ایالت های قرار گرفته در بخش شمال شرقی ایالات متحده آمریکا را انتخاب کنندگان رنگ مشکی و مابقی را انتخاب کننده رنگ سفید به عنوان پرطرفدارترین رنگ های اتومبیل در خاک آمریکا بدانیم.

 



با کنار گذاشتن رنگ های مقیاس خاکستری که شامل "سیاه"، "سفید"، "نقره ای" و "خاکستری" به عنوان رنگ های پرطرفدار مشتریان آمریکایی می شود، می توانیم دو رنگ قرمز و آبی را دیگر رنگ های پرطرفدار بازار آمریکا بدانیم که محبوبیت آنان در ایالت های مختلف آمریکا را می توانید در نقشه زیر شاهد باشید که در اکثر ایالت های آمریکا رنگ "قرمز" محبوبیت بالاتری داشته و تنها در چند ایالت محدود آمریکا می توانیم شاهد برتری رنگ "آبی" و انتخاب آن برای نقاشی بر روی بدنه اتومبیل باشیم.

کد خبر 119949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha