کد خبر 12110
۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
برنامه  زامیاد برای تولید 70 هزار خودرو

پرشین خودرو: مجید یحیایی قائم مقام تولید و تامین شرکت زامیاد گفت: تولید شرکت زامیاد در سال گذشته حدود 57 هزار دستگاه بود که با توجه به برنامه ی افزایش تولید، این رقم در سال جاری به 70 هزار دستگاه خواهد رسید.

به گزارش «پرشین خودرو»، قائم مقام تولید و تامین شرکت زامیاد در ادامه افزود: مهم ترین برنامه ی سال جاری شرکت زامیاد تلاش در راستای افزایش تولید خواهد بود که به این منظور تاکنون در حوزه تامین و ساخت قطعات واستانداردها، شرکت زامیاد عملکرد خوبی داشته است. وی تصریح کرد: در سال جاری سه استاندارد به استانداردهای سال 1390 خودرو وانت نیسان اضافه میشود و نصب فرمان دو تکه تلسکوپی و تاخوگراف و همچنین محدود کننده سرعت، سه استاندارد اجباری سال 1391 وانت نیسان است. یحیایی ضمن تاکید بر این که هم اکنون کلیه الزامات استانداردی در تولید وانت نیسان رعایت می شود، به مزیت های موتورهای دیزلی پرداخت و گفت: به دلیل مزیتهایی که سوخت دیزل در کاهش مصرف به همراه دارد، عمده تولید شرکت زامیاد روی موتور دیزل است، زیرا بازار وانت دیزل زامیاد بیش از محصولات بنزینی و دوگانه سوز با استقبال روبه رو شده است. وی همچنین از ساخت نمونه ی آزمایشی موتور با استاندارد یورو 4 خبر داد و افزود: هم اکنون نمونه موتور یورو 4 در کارخانه زامیاد تولید و در حال انجام تست است تا بر اساس الزامی که در تولید استاندارد یورو 4 وجود دارد، پیش ازمهلت تعیین شده این اقدام را انجام دهیم. البته این مساله بستگی به عرضه ی سوخت یورو 4 قبل از زمان تعیین شده دارد و به همین دلیل در حال حاضر محصولات شرکت با استاندارد یورو 3 تولید و عرضه می شوند.
کد خبر 12110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    0 0
    بابا دیگه دست از سر وانت نیسان بردارین مگه اون وانت شوکا چشه که به قول خودتون ، کار خودتونه ، خوب همونو روش کار کنید و تکمیلش کنید و اونو تولید انبوه کنید و تولید وانت نیسان زمان بوق رو متوقف کنید