کالسکه های جدید مرسدس بنز رونمایی شد

مرسدس بنز از سری جدید کالسکه های این برند در مدل Avantgarde رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2018، مرسدس بنز همکاری خود را با شرکت هارتان برای تولید کالسکه آغاز کرد و حالا با رونمایی از دو مدل جدید، تنوع بیشتری به این اکسسوری خاص بنز داده است.

این کالسکه ها که نسبت به مدل قبل کاملا تغییر کرده است از اواخر سال جاری و در دو مدل وارد بازار می شود.

 



کالسکه های جدید مرسدس بنز با چرخ هایی بزرگ، ترمز دستی، دسته تنطیم ارتفاع، کمربند ایمنی 5 نقطه ای و لنت های مخصوص، حداکثر ایمنی و راحتی را تضمین می کند.

ابعاد این کالسکه جمع و جور، 69 در 58.5 در 21 سانتیمتر است و با صندلی قابل برگشت، به کودک اجازه می دهد تا دید بهتری داشته باشد.

 



رینگ های این کالسکه با رینگ های متقاطع مرسدس بنز AMG مطابقت دارد همچنین با دو رنگ روکش مشکی و گرافیتی ظاهری شبیه به صندلی های مرسدس بنز AMG خواهد داشت.

مرسدس بنز برای افراد خاص پسندتر، لوازم جانبی ویژه ای نیز در نظر گرفته است که تشک مخصوص و تهویه کف بخشی از این لوازم است.کیف نگهداری لوازم کودک هم همراه با این کالسکه قابل خرید است.

 



مرسدس بنز و هارتا، سری جدید کالسکه های خود را با شاسی جدید و اصلاح شده رنگی، سیستم کمربند ایمنی مغناطیسی و آفتابگیر بزرگ، به روز کرده اند.

مهمترین ویژگی این کالسکه که حاصل همکاری مرسدس بنز و هارتان است، آلیاژ آلومینیوم این کالسکه است که وزن کالسکه های جدید را به 8.9 کیلوگرم رسانده است. صندلی این کالسکه که قابلیت جدا شدن نیز دارد تنها 4.1 کیلوگرم وزن دارد.

 

تصاویر این کالسکه را در انتهای همین گزارش ببینید.

کد خبر 126660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha